ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כללית שכרה שטחים נוספים במגדל ארמון בחיפה

הפעלת המרפאה הראשונית, מאפשרת לתת מענה תחת קורת גג אחת למיכלול של שירותים. מרכז בריאות הילד במגדל ארמון בחיפה. צילום: דוברות כללית
Friday June 18, 2021

כללית מרחיבה את נוכחותה במגדל ארמון בחיפה, בו היא מפעילה מיתחם גדול הכולל מרכז לבריאות הילד, רפואה יועצת מגוונת, מרפאת בריאות נפש ושירות כללית סמייל. בימים אלו נחתם הסכם עם קרן ריאליטי, על שכירת שטח נוסף של כ-700 מ”ר, שאליו תועתק לאחר השלמת עבודות ההתאמה, המרפאה הראשונית הוותיקה שפועלת כיום ברחוב אבן סינא. המרפאה במשכנה החדש תיכלול מספר רב של יחידות רפואת משפחה, אחיות ובית מרקחת של כללית שיפעל בנוסף על השירות הניתן בסניף הסופרפארם הממוקם בחזית המבנה, עימו יש לכללית הסכם קונסיגנציה.

בקומה 5, בצמוד למרכז בריאות הילד, נפתחה שלוחה להתפתחות הילד ובנוסף תועתק המרפאה לבריאות הנפש ילדים, שממוקמת כרגע בקומה 10 לקומה 4, לשטח גדול ומרווח יותר, המשתרע על פני כ-300 מ”ר, שנשכר גם הוא על ידי כללית.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז: “הרחבת השטחים בארמון והשיפור בתשתיות, הינו עדות נוספת לגישה הדינמית שלנו ומהווה שלב נוסף בשיפורים שאנו דואגים לעשות כל העת בשירות ובהתאמתם למציאות המשתנה בעיר. הפעלת המרפאה הראשונית, מאפשרת לתת מענה תחת קורת גג אחת למיכלול של שירות למבוגרים, ילדים ורפואה יועצת והכל ברצף טיפולי. במקביל, העתקת המרפאה מהמבנה באבן סינא, מאפשרת שרשרת של שיפורי שירות, שיכללו העתקת מרפאת בריאות הנפש הוותיקה ממרפאת קרית אליעזר למבנה באבן סינא, לאחר שיעבור שיפוץ והתאמה”.

המרפאה החדשה תצטרף לשירות טיפול היום הפסיכיאטרי שהפעלנו השנה במבנה, במתכונת פורצת דרך ותפעל בסטנדרטים עכשוויים ובתנאים מכבדים, תוך הרחבת השירות.

במקביל, עם התפנות השטח של מרפאת בריאות הנפש במרפאת קרית אליעזר, יתבצע שיפוץ מקיף, שיאפשר חידוש מוחלט של המרפאה, תוך שידרוג משמעותי של תנאי השירות והניראות במקום, לרווחת המטופלים תושבי השכונה והאיזור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments