י"ב ניסן התשפ"ד, 20/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כנס יזמים של פרוייקט “לב העיר” התקיים בקרית ביאליק

פרויקט "לב העיר" קרית ביאליק. הדמיה: בר לוי דיין אדריכלים
Sunday September 6, 2020

לקראת פירסום המכרז לשיווק הקרקע בפרוייקט “לב העיר” בקרית ביאליק, על ידי רשות מקרקעי ישראל, קיימה העירייה כנס יזמים ומציעים, בו השתתפו כ-20 יזמים וקבלנים מכל הארץ, אשר הביעו התעניינות במיתחם שכאמור ישווק בקרוב. מדובר במיתחם המשתרע על כ-60 דונם ממערב לרחוב האצ”ל, מדרום לרחוב התל, ממזרח לרחוב חוגלה ומצפון לכביש 79.

פרויקט “לב העיר” הוא הדבר הבא בתחום הנדל”ן. ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי

מטרת התוכנית לבנות מרכז עסקים ראשי (מע”ר) חדש, בו יוקמו מוסדות הציבור כגון בית העירייה החדש, מרכז כנסים ומופעים עירוני, מרכז מסחרי ומתחמי מגורים. המקום יהווה את “שער העיר” החדש מהצד המזרחי. בפרוייקט מתוכננת הקמתן של 450 יח”ד ו-85,000 מ”ר של תעסוקה ומסחר. מדובר במיתחם האחרון הנמצא ממערב לכביש 22 בחלקו הוותיק של העיר, לכן האטרקטיביות שלו גבוהה במיוחד.

משתתפי כנס היזמים. צילום:דוברות העירייה

ראש העיר, אלי דוקורסקי, הציג בפני היזמים את העיר ומאפייניה, את נקודות החוזק כגון איתנותה הכלכלית, את מערכת החינוך האיכותית המועמדת לפרס החינוך הארצי, את ההשקעות בתושב, שהן בין הגבוהות במדינה, את פרוייקט הרחבת איזור התעשייה, המהווה את העוגן הכלכלי של העיר ועוד.

דוקורסקי הודה ליזמים על השתתפותם בכנס וציין: “בעזרת השיווק המואץ, נוכל לממש את הביקושים לדיור ותעסוקה בקרית ביאליק. פרוייקט “לב העיר” הוא הדבר הבא בתחום הנדל”ן במטרופולין חיפה, אשר יספק פתרונות לדיור, תעסוקה ומסחר. בקרית ביאליק מרבית עתודות הקרקע של מטרופולין חיפה והפרוייקט הנוכחי המשלב בתוכו מגורים ותעסוקה, הינו מושך במיוחד”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments