י"ג אלול התשפ"ד, 16/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כ-15 מיליון שקלים משקיעה עיריית קריית ביאליק בפיתוח

חושבים בגדול והולכים בגדול. עיריית קריית ביאליק מייעדת בשלב המידי, השקעה ענקית בפיתוח העיר. איצטדיון הכדורגל ומגרש האימונים בהקמה. צילום: דוברות העירייה.
Wednesday September 4, 2024

הולכים בגדול: עיריית קריית ביאליק, החליטה לפתוח את הקופה ואישרה לאחרונה שורה של פרויקטים חדשים ותקציבים נוספים, להשקעה בתשתיות העיר, בנושאי חינוך, ספורט ואיכות הסביבה. ההחלטות התקבלו בוועדת הכספים, במסגרת אישור תקציבים בלתי רגילים חדשים, והגדלת תקציבים קיימים. בימים הקרובים יוצג הנושא בפניי מועצת העיר.

בין ההשקעות הבולטות ניתן למצוא, הגדלת תקציב בסך 10 מיליון שקלים, להקמת מגרש כדורגל חדש בשכונת “נאות אפק”, המהווה תוספת משמעותית לתשתיות הספורט בעיר. כמו כן, הוקצו 640,000 שקלים לתכנון פארק טבע קהילתי, פרויקט שיכלול שיקום בתי גידול לחים בנחל הגדורה, ויתרום לאיכות הסביבה והפנאי בעיר.

העירייה משקיעה גם בשיפור תשתיות קיימות, עם כ-1.14 מיליון שקלים, המיועדים לשדרוג מערכות מיזוג האוויר במרכז הרב תכליתי על שם דני זק. בנוסף, אושרו מספר פרויקטים לשיפור הנגישות במוסדות חינוך, כולל נגישות אקוסטית וראייה, בהשקעה כוללת של כ-95,000 שקלים.

תחום הספורט זוכה לחיזוק נוסף, עם השקעה של 250,000 שקלים, בשדרוג בריכת השחייה במרכז הנופש והספורט על שם קרלינר (קאנטרי אפק). במקביל, העיר מקדמת את רווחת האוכלוסייה המבוגרת עם השקעה של 380,000 שקלים, בפרויקט “רשות מקדמת הזדקנות מיטבית”.

ראש העיר אלי דוקורסקי מסר: “ההשקעות הללו מדגישות את מחויבותנו לשיפור מתמיד של איכות החיים בקריית ביאליק. אנו משקיעים בתשתיות, בחינוך, בספורט ובאיכות הסביבה, כדי להבטיח, שהעיר שלנו תמשיך להיות מקום נפלא לחיות, לעבוד ולגדל משפחה”.

חשוב לציין, כי רוב הפרויקטים ממומנים על ידי משרדי ממשלה וגופים חיצוניים, מה שמעיד על האמון הרב ביכולות הניהול והביצוע של העירייה.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
ציונה אמזלג
12 ימים

ישר כוח . כול הכבוד לך על כל הישגיך למען התושבים בקריה היפה קריית ביאליק .