כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

השכמה מוקדמת בחיפה בשל ירי טילים

מנכ"ל העירייה, גדי מרגלית, המנהל גם את החמ"ל העירוני, הסביר לוועדי ההורים מקריית חיים וקריית שמואל, את נהלי פיקוד העורף. צילום: ראובן כהן, דוברות העירייה.
Tuesday October 22, 2024

התרעה מוקדמת: תושבי חיפה התעוררו הבוקר לקול צפירת אזעקה בשעה 04:52, בשל חמישה שיגורים שחצו משטח לבנון ויורטו על ידי חיל האוויר. האזעקות נשמעו היטב גם ברחבי הקריות, מפרץ חיפה, נשר וטירת הכרמל. ממד”א נמסר כי לא היו נפגעים.

בשעה 07:43 הבוקר, שוב נשמעה אזעקה בחיפה וברשויות שבפריפריה, בשל טיל בליסטי ששוגר מלבנון לכיוון מרכז הארץ, ועל פי התרגולת, כל הישובים שבדרך מעוף הטיל, קיבלו התראה, בשל החשש משברי המיירטים. הטיל עצמו יורט באיזור הרצליה.

אמש הזמינו ראש העיר, יונה יהב, ממלאת מקומו, סופי נקש, חבר המועצה יוסי הניג ומנכ”ל העירייה, גדי מרגלית, את יושבי ראש בתי הספר בקריית חיים וקריית שמואל, לפגישה במנ”מ העירוני, עם מפקדי פיקוד העורף והנהלת העירייה.

בפגישה ניתנה לראשי הוועדים סקירה ע”י מנכ”ל העירייה, גדי מרגלית, המנהל בחודשים האחרונים את החמ”ל העירוני, על פעילות העירייה ופעילות פיקוד העורף במרחב, לרבות חלוקת הפוליגונים להתרעה בעת ירי טילים על האזור.

במהלך הדיון, השמיעו נציגי ההורים את בקשתם, להחמיר את מדיניות ההתגוננות שקובע פיקוד העורף, ולהתאים אותה לקריות ולא לחיפה, בגלל סמיכותם הפיזית.

ראש העיר יהב, ביקש מאנשי פיקוד העורף להקשיב לרחשי הלב ולרצון התושבים, ולהיענות לבקשתם.

מפקד היקל”ר, אל”מ (במיל’) דובב וויס, התבקש להעביר את בקשת ראש העיר, להחלטת אלוף פיקוד העורף, להתאים את מדיניות ההתגוננות בקריית חיים ובקריית שמואל לקריות הסמוכות  ולא לחיפה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments