י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

לגור בשכונה פרטית בלב הירוק של טבעון

במיקום הטוב ביותר בקרית טבעון, מול הר הכרמל והמרחבים הירוקים של עמק יזרעאל, יוצעו למכירה 66 מגרשים לבנייה עצמית, עם שילוב אידיאלי של אווירה כפרית וקירבה לעיר

"כרמל בטבעון": 66 מגרשים לבנייה עצמית מול נוף יפהפה
Tuesday March 12, 2019
בלה ירון

בלב היישוב הפסטורלי קרית טבעון, אל מול נוף יפהפה, מוקמת שכונה פרטית, “כרמל בטבעון”, בה יוצעו למכירה 66 מגרשים, בגדלים שבין 380-230 מ”ר. מחיר המגרש לבנייה עצמית הינו 1,590,000 שקלים, כולל מע”מ ופיתוח. הפרוייקט נבנה ע”י חברת “רסקו”, מקבוצת “ישרס”, הפועלת מזה 80 שנה בהקמת פרוייקטים למגורים בכל רחבי הארץ.
השכונה תוקם בצידו הצפון מערבי של היישוב, מול הר הכרמל הירוק ומול השדות והמרחבים המוריקים של עמק יזרעאל. מיקומה המצויין של השכונה, בשיפוליו של רחוב הכרמל היוקרתי, מאפשר לדיירים ליהנות ממגורים באווירה כפרית, וגם להתגורר בנגישות מקסימלית לכביש הראשי, בסמיכות לכביש 70 ולכביש 6. כמו כן, המגורים בשכונה החדשה אידיאליים עבור מי שעובד בפארק יקנעם ובמת”מ, או שהינו חבר הסגל האקדמי באוניברסיטת חיפה או בטכניון הסמוכים. השכונה יוצרת את הפיתרון האידיאלי, המשלב בין חיי העיר, קירבה למוסדות אקדמיה, היי-טק, מסחר ופנאי, יחד עם השקט של הטבע.
הפיתוח הסביבתי של השכונה, שנמצא בעיצומו, כולל כבישים פנימיים, מדרכות, תשתיות, כיכרות, תצפיות נוף ומגרשי משחק ופנאי. עוד יצויין, כי “כרמל בטבעון” הינה שכונה טבעתית, שתכלול כביש אחד בלבד, לביטחונם המירבי של ילדי השכונה. כבר משלב הפיתוח הראשוני, הושם דגש רב על שימור הסביבה והטבע הירוק, כיאה לחברה הדוגלת באיכות סביבה וקיימות, כאשר התיכנון משתלב עם האופי הכפרי של היישוב ומתמזג באופן מושלם עם עצי האורנים והסביבה הירוקה. לפרטים: כוכבית 2130, אתר: www.rassco.co.il.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
שימי
1 שנה

רק משוגעים יוציאו על הבתים שם מעל 4 מיליון