כ"א ניסן התשפ"ד, 29/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

לוחמי סיירת גבעתי חגגו ניצחון עם הפועל חיפה

חדר ההלבשה שמח עם חיילי גבעתי הפצועים. דמעות של שמחה, עם כאב לנופלים, הפצועים והחטופים. סירטון וידאו מצורף. צילום: דוברות הפועל חיפה.
Wednesday January 17, 2024

הפועל חיפה אש: תשפשפו את העיניים אוהדים אדומים ויפים. כלניות אדומות שכמותכם. זה כבר לא חלום, זו המציאות. הפועל חיפה נותנת וואחד עונה, שאפילו התותים האדומים והטעימים, יוצאים לבדם מהאדמה כדי לחגוג, ויש על מה לחגוג. ניצחון רביעי רצוף, שבוע נוסף במקום השלישי בטבלה ופתאום יש אלוהים.

אוי, כמה שהאוהדים חיכו לרצף הניצחונות הזה. פתאום רואים יותר ויותר צעיפים אדומים בעיר, וזה מזכיר את תקופת האליפות עם רובי שפירא. השערים של נועם בן הרוש וינון אליהו, 0:2 על הראש של הפועל חדרה, רק מגבירים את מיצי העיכול. הפועל חיפה הפכה לקבוצה רעבה, רוצה לטרוף כל מה שעומד בדרך למוקדמות הקונפרנס-ליג האירופאי.

אמש אירח המועדון את אוהדי הקבוצה, לוחמי סיירת גבעתי יועד שמילוביץ’ ומתן מיסן, שנפצעו בלחימה הקשה בעזה, בה נהרגו הראל איתח, ברהנו קסיה וניר רפאל קנניאן זכרונם לברכה.       בסיום המשחק התארחו החיילים הפצועים בחדר ההלבשה, כאשר השחקנים מקיפים אותם במעגל ושרים להם: “אנחנו אוהבים אתכם”, תוך איחול החלמה מהירה לפצועים וחזרה מהירה של החטופים. אקסטזה שכזו בחדר ההלבשה לא היה כבר שנים. יש אלוהים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments