כ"ד ניסן התשפ"ד, 02/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ליאור קאסה חתם לחמש עונות במכבי חיפה

שחקן צעיר עם כישרון מבטיח. צילום משותף לאחר ההחתמה. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה
Wednesday January 24, 2024

אפשר להתחיל לפנטז: הקשר ליאור קאסה, חתם במכבי חיפה ל-5 עונות, באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב, אבי זהבי ועוז חביב, זאת לאחר שסוכמה העברתו לחיפה, מול קבוצתו הקודמת, הפועל ירושלים.

קאסה בן ה-18, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של הפועל ירושלים בעונה שעברה, כשנכנס כמחליף בפלייאוף העליון מול מכבי נתניה. שבועיים לאחר מכן, שיחק פעם נוספת במדי קבוצת נעוריו, בסמי עופר מול מכבי חיפה. את עונת 2022/23, סיים עם 10 שערים בקבוצת הנוער.

בעונה הנוכחית פתח קאסה בקבוצת הנוער וכבש 3 שערים, עד שבדצמבר הצטרף לקבוצה הבוגרת של האדומים מהבירה ומאז רשם 11 הופעות.

במדים הלאומיים שיחק 8 פעמים: בנבחרת U17, בנבחרת U18 ו-4 הופעות בנבחרת U19, לה עזר להעפיל לשלב העלית במוקדמות אליפות אירופה.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן אמר: “אנו גאים להודיע על החתמתו של ליאור קאסה, מהשחקנים הבולטים בדור הצעיר והמוכשר של הכדורגל הישראלי. אנו בטוחים, שליאור בחר נכון ויזכה במכבי חיפה לפלטפורמה הטובה ביותר, על מנת להראות את כישרונו היוצא דופן ואופיו הייחודי. אנו מאחלים לליאור התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן חוויות מרגשות יחד עם הקהל הירוק. ברוך הבא לירוקים מהכרמל ובהצלחה גדולה מכל הלב”.

מנכ”ל המועדון, איציק עובדיה: “אנחנו שמחים לצרף את ליאור קאסה למועדון כשחקן צעיר ומבטיח. ליאור מצטרף למספר שחקני בית צעירים ומוכשרים, שיהוו את שלד הקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות, מתוך מטרה להמשיך ולהתמודד על כל התארים. ברוך הבא ליאור ובהצלחה במדים הירוקים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments