ח' ניסן התשפ"ד, 16/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

השר ליברמן יתמוך ברשימתו של פיטרמן בבחירות לוועד קרית חיים

"ישראל ביתנו" אהבו את העבודה שעשיתי בנושא הטיפול בקהילת העולים. איציק פיטרמן
Tuesday July 20, 2021

מפלגת “ישראל ביתנו”, בראשות שר האוצר אביגדור ליברמן, הודיעה השבוע כי בבחירות הקרובות לוועד קרית חיים, תתמוך ברשימת “קרית חיים 1”, בראשות איציק פיטרמן ומוטי בליצבלאו. נכון לשעה זו, “ישראל ביתנו” היא המפלגה הארצית היחידה שהביעה תמיכה ברשימה כלשהי, בבחירות לראשות וועד קרית חיים.

במכתב, עליו חתומים שר האוצר אביגדור ליברמן ומנכ”לית “ישראל ביתנו”, אינה זילברגץ, צויין כי בעת שסיעת “קרית חיים 1”  הובילה את וועד קרית חיים, היא ידעה לסייע לכלל התושבים במיגוון תחומים, הייתה אוזן קשבת לתושבים ועשייתה הייתה ראויה לכל ציון. “כדי שנמשיך לראות צמיחה ועשייה, אנו מודיעים על תמיכתינו ברשימת “קרית חיים 1″ וקוראים לציבור לצאת ולממש את זכותו, להצביע ולהשפיע, ברשימה לוועד קרית חיים”.

התמיכה של “ישראל ביתנו” באה מהלב, בלי כל דרישה. מכתב התמיכה של ליברמן

בשיחה עם “חדשות הקריות”, ציין יו”ר הוועד לשעבר, איציק פיטרמן, כי הופתע מתמיכת “ישראל ביתנו”, כאשר לא נוהל עימם כל מו”מ על מנת לקבל תמיכה זו. “יש ברשימה שלנו כמה פעילים, שבבחירות הארציות תומכים ב’ישראל ביתנו’, והם כנראה יצרו את הקשר. התמיכה הזו באה בהפתעה. כנראה שהם אהבו את העבודה שעשיתי בנושא הטיפול בקהילת העולים ורוצים להמשיך ולתמוך בנו, בטיפול בקהילות העולים בקרית חיים. התמיכה שלהם באה מהלב, בלי כל דרישה. אני מקבל את התמיכה באהבה, אומר תודה ומציין, שיפה מאוד ששר האוצר של מדינת ישראל, מתעניין במה שמתרחש בבחירות לאגודה שיתופית בקרית חיים”.

התמיכה תעזור לכם?

זו תמיכה טובה מאוד, כי אף מפלגה ארצית לא אמרה את מה שהם אמרו ואף מפלגה לא התייצבה מאחורי סיעה אחרת בבחירות לוועד קרית חיים.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
שלמה דן
2 שנים

רק לא ישראל גנבינו