י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

למרות צו הסגירה מהמשטרה חגגו אוהדי מכבי חיפה את האליפות

היערכות מיוחדת של המשטרה לקראת משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לדינמו טיביליסי. צילום ארכיון: יוסי שקל/0404
Wednesday June 2, 2021

שעות ספורות לפני שחגיגות האליפות הרישמיות של מכבי חיפה עמדו להתחיל, פירסמה משטרת מחוז חוף הודעה מפתיעה, על כך שהוציאה צו סגירה לאירוע. עם זאת, חגגו אלפים מאוהדי הקבוצה בחגיגה לא רישמית, מאולתרת וללא היתר, יחד עם שחקני הקבוצה, ליד איצטדיון “סמי עופר”. 

בהודעת המשטרה נאמר: “תחנת חיפה, קיימה שימוע בליווי מקצועי של הייעוץ המשפטי המחוזי ותובע רישוי מחוז חוף, והוציאה צו סגירה מכוח סעיף 78 (א) לפקודת המשטרה, לאירוע חגיגות האליפות של מכבי חיפה, מאחר ומבקשי הבקשה מטעם המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי, אשר הוצבו להם בהתאם לחוק. בהחלטת השימוע שנערך לנציגי המארגנים, ציין סגן מפקד תחנת חיפה, סנ”צ עמית פולק, כי אי עמידה בתנאים והדרישות לקיום האירוע והסכנה הממשית לשלום הציבור, הביאו להחלטה על צו הסגירה כאמור”.

בעיריית חיפה, שכבר לפני יומיים הודיעה, כי בקרוב תפרסם הודעה מסודרת על החגיגות ומאז לא נמסר דבר, הופתעו מההחלטה. העירייה טענה, כי עשתה כל מאמץ כדי לקיים את החגיגות ואף עמדה בתנאי המשטרה, אבל לבסוף זו החליטה להוציא צו סגירה לאירוע. “מיד עם הזכייה, פעלנו כל הגורמים, כולל קבוצת מכבי חיפה, להפיק את החגיגות. כמובן שאי אפשר היה להתחיל לארגן את האירוע רגע אחד קודם”, נאמר בתגובת העירייה להוצאת צו הסגירה.

יצוין, כי החגיגות היו אמורות להתקיים במגרשי אתו”ס בחיפה, מקום שעל פי ההערכות יכול להכיל כ-12 אלף אנשים. המשטרה חששה כי לחגיגות תגיעה כמות גדולה בהרבה של אוהדים, ועל כן החליטה בסופו של דבר להוציא צו סגירה לאירוע, שעות ספורות לפני שהוא עמד להתחיל.

למרות האיסור לקיים חגיגות, התקבצו אלפים מאוהדי מכבי חיפה ליד איצטדיון “סמי עופר” לחגיגה ספונטנית, שלא אושרה בידי המשטרה ואיש לא לקח עליה אחריות. למקום הגיעו גם שחקני מכבי חיפה, שחגגו יחד עם האוהדים את האליפות עד שעות המאוחרות של הלילה, לאחר “יובש” של עשור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments