י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

יו”ר חדש לאירגון קבלני מחוז חיפה

מתרגש לקבל עליי את התפקיד המכובד הזה ורואה אתגר גדול ביותר לשרת את ציבור הקבלנים במחוז חיפה. עופר שגיב יו"ר אירגון קבלני מחוז חיפה. צילום: יח"צ
Sunday May 15, 2022

בא לשכונה בחור חדש: הנהלת אירגון הקבלנים מחוז חיפה, בחרה פה אחד את עופר שגיב, לתפקיד יו”ר האירגון, במקומו של היו”ר הנוכחי חיים פייגלין, שפרש מהתפקיד לאחר שנים רבות בראשות האירגון.

שגיב, מנכ”ל ובעלים של חברת מי-טל הנדסה ושירותים בע”מ, מזה 25 שנה, הינו חבר באירגון הקבלנים, מהנדס בניין בהכשרתו והתפקיד כבר הועבר אליו. שגיב יצטרף לנשיאות התאחדות הקבלנים בוני הארץ, כיו”ר אירגון מקומי. שגיב פעיל בהתאחדות למעלה מ-15 שנה כחבר הנהלת אגף יזמות ובנייה, וכיו”ר הוועדה המוניציפלית בהתאחדות, ומזה שנים רבות מכהן כחבר הנהלת אירגון הקבלנים מחוז חיפה.

פייגלין, שמכהן בתפקיד יו”ר האירגון במשך 7 שנים וחצי (2.5 קדנציות), ימשיך בתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו”ר אגף יזמות ובנייה, וכן חבר בהנהלת אירגון מחוז חיפה.

קבוצת מי-טל הנדסה הוקמה לפני 40 שנה, ומתמחה בייזום וביצוע פרויקטים של נדל”ן למגורים ומסחר, בהם היא יוזמת וגם מבצעת. הקבוצה בנתה עד היום אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, והיא בונה כיום מאות יחידות דיור במרכז הארץ, במספר פרויקטים של יזמות והתחדשות עירונית ביישובים מודיעין, צור יצחק, רחובות וחולון. במשך השנים בנתה מי-טל הנדסה פרויקטים מקרית שמונה בצפון, דרך יוקנעם ועד ירושלים. בנוסף, ביצעה מי-טל פרויקטים רבים למשרדי ממשלה וביניהם פרויקטים הנדסיים מורכבים למשרד הביטחון ופרויקטים הנדסיים שונים עבור רשויות מקומיות.

עם בחירתו אמר עופר שגיב: “אני מתרגש לקבל עליי את התפקיד המכובד הזה ורואה אתגר גדול ביותר לשרת את ציבור הקבלנים במחוז חיפה. האתגרים בטווח המיידי הם, לבסס ולהמשיך את קשרי העבודה עם הרשויות המקומיות במחוז, תוך שימת דגש על ניסיון לייצר מחדש קשרי עבודה עם ראש עיריית חיפה. יש לנו אתגר גדול בלנסות ולקדם תוכניות נרחבות בערים השונות באיזור, עם דגש על התחדשות עירונית, תוך דרישה מהממשלה להקצות תקציבים בכדי לייצר כדאיות כלכלית לפרויקטים שכאלו בפריפריה. בנוסף, בכוונתי לדאוג לציבור הקבלנים הכורע תחת הבירוקרטיה הקשה, תנאי התשלום הבלתי נסבלים והחוזים הדרקוניים”.

חיים פייגלין, יו”ר האירגון היוצא, אמר: “לאחר 2.5 קדנציות בתפקיד, ומאחר ואני גם נושא משרה בכיר בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, חשבתי שזה חלון הזדמנויות טוב להכניס לראשות האירגון יו”ר חדש, צעיר ונמרץ, על מנת ליצור המשכיות לשנים הבאות באירגון. כניסתו של עופר תשפר את מעמד אירגון הקבלנים מחוז חיפה בהתאחדות הארצית, היות והוא ייכנס כנציג נוסף מהאירגון לנשיאות ההתאחדות. אני בטוח שעופר יצעיד את האירגון כברת דרך נוספת בשנים הבאות”.

עופר שגיב (58), גר מזה 50 שנה בקרית טבעון והוא דור שלישי ביישוב. עופר נשוי לרותי ואב לירדן, גל ורון, שגם הם כמו אביהם, גדלו והתחנכו בקרית טבעון. בצעירותו עופר היה משחקני הכדור-מים המובילים בקבוצות הנוער והבוגרים בישוב, יחד עם חברו בני מייסנר, אשר נהרג בעת שירותו הצבאי, כמו גם בנבחרת ישראל לנוער ובוגרים. בשירותו הצבאי עופר היה מ”פ בחטיבת גבעתי. בשנת 1995 סיים עופר את לימודי הנדסה אזרחית בטכניון.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments