ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מגן שר הבריאות למתנדבת רחל דניאל מכללית הרמן במוצקין

מגן שר הבריאות מוענק למתנדבת רחל דניאל. צילום: דוברות כללית.
Tuesday July 16, 2024

וזאת לעדות: ביום רביעי האחרון, נערך בבית ספר לרפואה הדסה עין כרם בירושלים, טקס “מגן שר הבריאות למתנדבים במערכת הבריאות” לשנת 2023. בין הזוכים בהוקרה הייתה המתנדבת רחל דניאל, ממרפאת כללית הרמן בקריית מוצקין.

טקס מגן שר הבריאות הוא אירוע שנתי מרגש, המוקדש להוקרה והערכה למתנדבים ומתנדבות המסורים, למערכת הבריאות בישראל. הטקס מתקיים מדי שנה בחסות שר הבריאות ומנכ”ל משרד הבריאות, ומביא יחדיו אישים מכל רחבי הארץ, שתרמו תרומה משמעותית לקידום בריאות הציבור.

במהלך הטקס מוענקים אותות הוקרה יוקרתיים למתנדבים כיחידים או כקבוצה, על הצטיינותם בפעילות התנדבותית בתחום הבריאות, תוך גילוי מסירות, דבקות במשימה וערכים נעלים. הטקס מהווה הזדמנות מרגשת להוקיר את פועלם המסור של המתנדבים, להעלות על נס את תרומתם החיונית למערכת הבריאות ולעודד אחרים להצטרף ולתרום.

ארבעה מתנדבים במרפאות ובתי חולים של כללית, קיבלו את מגן שר הבריאות להתנדבות לשנת 2023.

אחת מהם היא רחל דניאל, מכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, המתנדבת במרפאת כללית הרמן בקריית מוצקין, מזה 10 שנים. בשנת 1998 רחל דניאל איבדה את בתה אהובתה במחלת הסרטן. אירוע טרגי זה טלטל את עולמה ומאותו הרגע רחל (נשואה ואם לשלושה) לקחה את נושא המלחמה בסרטן השד כמפעל חיים, והחלה לפעול בנחישות במניעה והדרכה בנושא. במסגרת פעילותה היא מרכזת את פעילות המדדים ובדיקות הסוכר לאבחון מוקדם במרפאה. היא מתקשרת למאות נשים ומזמנת אותן לבדיקות ממוגרפיה, מתאמת תורים ומלווה אותן לבדיקה במידת הצורך. רחל מהווה כתובת של הרפואה המונעת במרפאה, בזכות התנדבותה המסורה קידמה את האיכות הרפואית ומדדי הבריאות עלו משמעותית.

“אנו מברכים את רחל על קבלת אות ההוקרה. פרויקט שהחל קטן הפך לפרויקט חייה. רחל מסבירה למטופלות במסירות רבה על חשיבות הבדיקה ולא מוותרת. היא מגיעה כמה פעמים בשבוע למרפאה והיא חלק בלתי נפרד מהצוות שלנו”, בירך מני שהרבני, המנהל האדמיניסטרטיבי בכללית הרמן, שהגיע ללוות את רחל בטקס ההוקרה.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, בירך את רחל ואמר: “ברצוני להביע את הערכתי העמוקה ולברך את רחל על זכייתה באות מגן שר הבריאות. פעילותה של רחל בתחום תרמה רבות להעלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד, ובזכותה נשים רבות זכו לקבל טיפול רפואי בזמן. ההתמדה, הדבקות במטרה והערכים הנעלים שרחל מפגינה מהווים השראה עבור כולנו. בהזדמנות זו חשוב לי לומר, כי אני גאה בפעילותם החשובה של כלל מתנדבי ומתנדבות המחוז במרפאות ובמרכזים הרפואיים, תודה על עשייתכם המשמעותית ועל היותכם חלק בלתי נפרד בטיפול ושמירה על בריאותם ורווחתם של מטופלי הכללית בחיפה והגליל המערבי”.

דקות לאחר הטקס בו קיבלה רחל דניאל את פרס שר הבריאות. צילום: דוברות כללית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments