כ"ב ניסן התשפ"ד, 30/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מהפכת השירות הדיגיטלי בעיריית קריית ביאליק

הקדמה כבר כאן. קריית ביאליק הפכה למעצמה טכנולוגית בכל הקשור בשירות לאזרחים ובשיפור התיפקוד העירוני. צילום: דוברות העירייה.
Sunday April 21, 2024

העתיד כבר כאן: לאחר תיכנון וביצוע שערך כשנה, עברה עיריית קריית ביאליק, מהפכה דיגיטלית בעיר. את פרויקט הדגל הדיגיטלי  SMART BIALIK  מוביל מנהל מערכות המידע דני אלטרוביץ’.

במסגרת הפרויקט הוקמה רשת תקשורת רחבת היקף, אשר מחברת את אגפי העירייה ובעתיד גם את מוסדות החינוך בעיר, לתשתית אינטרנט ברוחב פס משמעותי ביותר של 1000Mbps.

העירייה שמה דגש מיוחד להעלאת ביטחונם האישי של התושבים ובמסגרת הפרויקט, הותקנו מצלמות אבטחה רבות ברחבי העיר המחוברות למוקד העירוני, מה שמאפשר לעירייה, לתת מענה כמעט מיידי במקרי חירום ולסייע בתפעול השוטף של העיר.

בימים אלו מטמיעה העירייה מספר פתרונות טכנולוגיים ייחודים כגון: פתיחה וסגירת מקלטי החירום הציבוריים מרחוק, ניטור מערכות חשמל והשקיה ממוחשבת, בהתבסס על פתרונות IOT (האינטרנט של הדברים).

ראש העיר, אלי דוקורסקי: ” אנו נמצאים בתהליך מתמיד של למידה והתפתחות. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה יכולה לייעל את פעילות העירייה, ובכך לשפר את איכות חיי התושבים. מטרתנו היא להעניק לתושבינו את השירות המהיר, הקל, הזמין והנוח”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments