י"ג אלול התשפ"ד, 16/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית נבחר למחוז מצטיין

תמונה קבוצתית של משתתפי הסיור, בו נבחר מחוז חיפה וגליל מערבי כמחוז המצטיין בכללית לשנת 2023. צילום: דוברות כללית.
Thursday August 8, 2024

וזאת לעדות: מנכ”ל כללית, אלי כהן, סמנכ”לית הקהילה מירב גוט וחברי מטה הכללית, ערכו השבוע סיור בנהריה. בתום הסיור, הכריז המנכ”ל על מחוז חיפה וגליל מערבי, המחוז הגדול ביותר מבין מחוזות כללית, כמחוז המצטיין של כללית לשנת 2023, הישג המשקף את המצוינות הרפואית והשירותית של המחוז בשנה החולפת. הבחירה נובעת בזכות ההישגים המרשימים של המחוז בשנה החולפת וביניהם: מדדי איכות רפואית הגבוהים ביותר בארץ, מקום הראשון בשביעות רצון מטופלים, ובזכות ייעול משמעותי של תהליכי עבודה ושירות.

מנהל המחוז רונן נודלמן, הגיב להכתרה המרגשת: “ההישג הזה הוא תוצאה של עבודה קשה ומסורה של כל עובדי המחוז. ההצטיינות וקבלת התעודה כאן בגליל המערבי, מקבלת משנה תוקף לאור האתגרים הייחודיים שעמדנו בפניהם השנה ובמיוחד בתקופה האחרונה של מלחמה ומתיחות ביטחונית. הצוותים שלנו הוכיחו יכולת מרשימה, להמשיך ולספק שירותי בריאות ברמה הגבוהה ביותר, תוך התמודדות עם מצבי חירום ודאגה לביטחון המטופלים והצוות כאחד. אנו גאים מאוד בהכרה זו ורואים בה אות כבוד ומחויבות להמשיך ולהתפתח”.

הסיור התקיים בהובלתם של מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית רונן נודלמן וד”ר ליעד ורדי מנהלת מרפאות כללית בגליל המערבי, ובליווי ד”ר אבי גולדברג מנהל בית החולים כרמל מקבוצת כללית וחברי הנהלת המחוז.

בסיור ביקש המנכ”ל לחזק את ידי הצוותים הרפואיים על עשייתם הרבה עד כה, ולעמוד על ההיערכות שתבטיח את המשך רציפות השירותים הרפואיים במקרה של הסלמה.

במהלך הביקור נפגשו המשתתפים עם הצוותים במרפאות ושוחחו עם מטופלים. בסיכום הסיור שיבח המנכ”ל את הצוותים על מסירותם ועבודתם המאומצת לטובת בריאות התושבים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו ואמר:” תסתכלו סביבכם, כל אחד מאנשי הצוות ערוך ומוכן ונמצא כאן יום יום, חדור תחושת שליחות. כולכם עובדים יחד, כתף אל כתף, כדי להעניק טיפול רפואי מיטבי למטופלים שלנו גם בימים מתוחים. אתם הפנים היפות של כללית”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments