י' ניסן התשפ"ד, 18/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מיגון אש

מיגון אש
מיגון אש
Monday March 14, 2022

מיגון אש הוא אחד הדברים הכי חשובים שאף אחד לא רוצה לחשוב עליהם ובכל זאת צריך להביא בחשבון. מדובר על מערכות בטיחות אש אוטומטיות מגנות על אנשים בדרכים שונות ומוודאות שהם לא בסכנה.

כיצד פועל מיגון אש?

מיגון אש הוא אחד הדברים הכי חשובים שאף אחד לא רוצה לחשוב עליהם. מערכות בטיחות אש אוטומטיות מגנות על אנשים בדרכים שונות ומוודאות שהם לא בסכנה. הגנה מפני אש פועלת על ידי כיבוי דלק וחומרים חמים, לפני שהם יכולים לגרום לסכנה כלשהי. כאשר מתחילה שריפה, המחשב מזהה אותה ומפעיל את האזעקה, ומודיע לכולם להתפנות. מערכות בטיחות אש אוטומטיות כמו מערכות ספרינקלרים, גלאי עשן, מטפים, טכנולוגיית כיבוי אש מבוססת אבקה יבשה וכו’, המחוברות למכשירים אחרים כגון HVAC (מיזוג אוויר אוורור חימום)

מדובר על תהליך של מניעת שריפות וצמצום נזקיהן. מניעת שריפה היא אסטרטגיה בת שני חלקים של זיהוי מוקדם של שריפה ושליטה בה במהירות. אש זקוקה לארבעה דברים כדי לשרוף: דלק, חום, חמצן וחומרים דליקים. יש להסיר את ארבעת האלמנטים הללו מהמקום בו מתרחשת שריפה.

כיצד אפשר להגן על הבית מפני אש?

כדי להפחית את הסיכון לשריפה בבית, יש לנקוט באמצעי זהירות כדי לוודא שאין נקודות כניסה לשריפה. יש מגוון של ציוד וטכניקות שיכולים לשמור על הבית שלך מפני שריפה. הנה מספר דרכים להגן על הבית מפני שריפה:

השתמש בגלאי עשן או אזעקות: גלאי עשן ואזעקות יתריעו בפניך על כל שינוי פתאומי בטמפרטורה או ברמות הפחמן הדו חמצני שעלולים לסמן שריפה. זה גם יכול לעזור לך לאתר היכן מתרחשת השריפה בבית שלך כדי שתוכל לצאת במהירות.

התקנת מערכת ספרינקלרים אוטומטית: מערכת ספרינקלרים אוטומטית מספקת פרץ מים מיידי כאשר יש אזעקה, מה שמבטיח שהשמיכה הרטובה סביבה חונקת את הלהבות לפני שהן מתפשטות.

התקנת אזעקות עשן – התקנת אזעקות אש – בדיקת כבלים מאריכים – הפעל גלאי פחמן חד חמצני

יש תוכנית מילוט מסוג כלשהו (צא החוצה דרך חלון או דלת).

הגנה על שקעים ומתגים חשמליים עם כיסויים או תקעים.

במקרה של שריפה, הצעד הראשון הוא לצאת מהבית. בחוץ, הגיע הזמן להתמקד בהגנה על הבית. שיטות ההגנה מפני אש משתנות בעיקר עם האזור ותקציב הבית.

מהו מנוע לרכב?

מנוע לרכב מסוגל ליצור תנועה על ידי המרת האנרגיה הכימית האצורה בדלק לאנרגיה מכנית. הוא עושה זאת באמצעות תהליך מורכב שניתן לפצל לשני שלבים: צריכה ובערה. היניקה נושאת אוויר ודלק פנימה, בעוד הבעירה והפליטה מתרחשים מאוחר יותר. במכוניות, כוח המנוע מועבר לגלגלים באמצעות מערכת הילוכים. בכלי רכב גדולים יותר, כמו משאיות או אוטובוסים, הכוח מתחלק בין כל ארבעת הגלגלים באמצעות דיפרנציאלים.

תפקידו של מנוע הרכב הוא לספק כוח לגלגלים. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: על ידי שריפת דלק והמרתו לחום ותנועה, או על ידי שריפת דלק והמרתו לחשמל למנועים חשמליים. השיטה האחרונה יעילה יותר, כך שזו השיטה הנהוגה כיום.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments