י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מכבי חיפה הולכת לאכול שוקולד שוויצרי

מנצחים ונהנים. עכשיו המבחן העיקרי בפלייאוף ליגת האלופות. צילום: יוסי שקל אתר 0404.
Wednesday August 16, 2023

קיץ חם: אפשר להתחיל ללקק את השפתיים. סבלנו את כל החום הזה בשקט, רק כדי להגיע לפלייאוף היוקרתי של ליגת האלופות, והרגע הזה הגיע. מכבי חיפה עשתה אתמול את העבודה, כשניצחה באצטדיון סמי עופר את סלובן ברטיסלבה 1:3 (2:5 בתום שני המשחקים).

פרנזי פיירו, דיא סבע ודין דוד, כבשו את השערים לזכות הקבוצה של מסאי דגו, אשר עומד בציפיות ומוביל את הירוקים לכמעט היסטוריה, בדמות הקבוצה הישראלית הראשונה אי פעם, שמעפילה פעמיים ברציפות לליגת האלופות.

מה שהיה עד עכשיו, היה משחק ילדים. היריבה הבאה, קבוצת יאנג בויז, אלופת שוויץ, מעיר הבירה ברן, זכתה ב-5 אליפויות ב-6 השנים האחרונות, וברקורד שלה 16 אליפויות, 8 פעמים זכייה בגביע השוויצרי, פעם אחת הופעה בחצי גמר גביע אירופה לאלופות, ורבע גמר בגביע המחזיקות.

יאנג בויז נוסדה לפני 125 שנה, בשנת 1898, ותכולת האיצטדיון שלה 32.000 מקומות. פרט פיקנטי הוא, שהספונסר הראשי של יאנג בויז, המופיע על חולצות השחקנים, היא חברה מחיפה, המפעילה פלטפורמות פיננסים ומסחר.

עכשיו כאב הראש עובר לראש של מסאי דגו, אשר צריך להכין את השחקנים לאתגר הגדול שעמד בחייו. “אני אחד שאוהב לחלום. כשחתמתי בחיפה, לא הסתכלתי כל כך רחוק. עכשיו הכל השתנה”.

 

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments