כ"ב ניסן התשפ"ד, 30/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מכבי חיפה נעצרה לפני משחק העונה. הפועל חיפה ב”שוונג”

דגו מודאג לפני משחק העונה. המומנטום נעצר. צילום: יוסי שקל 0404. סרטון וידאו מצורף. צילום: דוברות הפועל חיפה.
Thursday February 1, 2024

ערב משחק העונה מול מכבי תל אביב, ביום שני בסמי עופר, נעצרה מכבי חיפה, כשנוצחה באיצטדיון טרנר על ידי הפועל ב”ש 2:1, במשחק שנעל את המחזור ה-19 בליגת העל.

האלופה נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-23, לאחר הרחקה של פרנזי פיירו. במחצית השנייה אנטוניו ספר והלדר לופז, כבשו את השערים לזכות הקבוצה של אליניב ברדה, שלא עוצרת, תומר חמד רק צימק את התוצאה בדקות הסיום.

כתוצאה מההפסד, מכבי ת”א פתחה פער של 4 נק’ מהאלופה, לקראת משחק העונה שייערך ביום שני בין שתי הקבוצות.

מהעבר השני של הכביש, משפשפים אוהדי הפועל חיפה את העיניים, בעקבות עוד ניצחון “משוגע”. במחצית הובילה הפועל חיפה 0:4 על הפועל ת”א, וכשכבר היה נדמה שסנטה קלאוס בא לביקור ולחלק מתנות, באה המחצית השנייה והמומנטום התחלף. הפועל ת”א לחצה, הבקיעה שלושה שערים, והעיניים הנוצצות של אוהדי הפועל חיפה, הפכו לעיניים מודאגות במחצית השנייה.

בסיום המשחק החזיקו האוהדים את הראש וצעקו “יש”. כאילו זכו בגביע המדינה. מבט על הטבלה מגלה, שמזה תקופה ארוכה העונה, הפועל חיפה נמצאת במקום השלישי בין ארבעת הגדולות, יחד עם מכבי ת”א, מכבי חיפה והפועל באר שבע, עם פער של 12 נקודות מהמקום החמישי, בו נמצאת בני ריינה. במצב הזה, הפועל חיפה תשחק באחד המפעלים באירופה, וזאת הסיבה ללחיים האדומות של האוהדים, שזכו למעט נחת אחרי השנים האחרונות.

עם סיום המשחק, חגג אוהד הקבוצה, אורן דוד, לוחם גבעתי, שנפצע קשה בקרבות בעזה, כשכדור פגע סמוך ללבו וחייו ניצלו. השחקנים הניפו אותו על הכתפיים בחדר ההלבשה ושרו לו : “אל תירא ישראל, אל תירא”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments