י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מכבי ת”א ניצחה בדרבי החיפאי

הפועל חיפה חוגגת לאחר השער של תומר יוספי. צילום יוסי שקל 0404
Monday February 19, 2024

שניים רבים, השלישי לוקח: נו, אז מה אתם אומרים על הדרבי החיפאי? היה חם אש. משחק כדורגל כמוהו לא נראה בחיפה בשנים האחרונות. מכבי חיפה אמנם שלטה ברוב דקות המשחק, לעיניי כ-30,000 צופים באיצטדיון סמי עופר, אך בסופו של דבר ירדה מכר הדשא עם נקודה אחת בלבד, במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל.

הפועל חיפה לא הגיעה לדרבי כדי לעשות כבוד לאלופה ולחלק סוכריות, היא נתנה פייט ונלחמה כשווה בין שווים. היו רגעים בהם הכלניות האדומות היו טובים יותר מהאלופה, ולא חסר היה, שיבקיעו שער נוסף מכמות ההזדמנויות שהיו להם.

ליאור רפאלוב החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים במחצית הראשונה, אך מספר דקות לאחר מכן, גדי קינדה, כבש את שער היתרון לזכות הירוקים בנגיחה. בדקה ה-58 השווה תומר יוספי את התוצאה לאחר ערבוביה ברחבה – 1:1 בסיום. אמנם המשחק הסתיים בתיקו, אך מי שניצח את המשחק היא מכבי ת”א, שצמצמה את הפער בפסגה ל-3 נקודות.

מכבי חיפה תעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שאוהדיה השליכו חפצים לעבר תומר יוספי, מיד לאחר שער השוויון לזכות האדומים במחצית השנייה.

לפני תחילת המשחק, עצרו שוטרי חיפה, שני אוהדים בשנות ה-20 לחייהם, לאחר שניסו להבריח לתוך האיצטדיון, אבוקות בתוך תיק נשיאה של יושב על כיסא גלגלים. השניים הועברו לחקירת המשטרה ויועמדו לדין.

 

גדי קינדה חוגג את שער היתרון. צילום: יוסי שקל 0404

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments