י"ב ניסן התשפ"ד, 20/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“מלכת” הקוסמטיקה מרגין אבן צור: התופעות שעל העור קשורות למצב הנפשי

מרגין אבן צור
Tuesday June 2, 2020

המצב הנפשי שלנו משפיע על תופעות שונות ומוזרות, שמופיעות על העור שלנו. כך טוענת מרגין אבן צור, קוסמטיקאית ומומחית לטיפולי עור, הנחשבת למרות גילה הצעיר, לכוהנת הגדולה של הקוסמטיקה בקריות.

אבן צור: “מה שמייחד אותי, זה שאני לא מבטיחה לעשות קסמים, כמו שאולי הלקוחה רוצה לשמוע. אני יודעת שטיפול בבעיית עור הפנים, כמו אקנה, או פיגמנטציה, דורש תהליך, סבלנות וגם עבודה של הלקוחה בבית. הדבר הכי חשוב שנשים צריכות לדעת על טיפוח, הוא שזה משהו אישי. אפילו אצל שתי תאומות, יתנהלו הדברים אחרת. לכן צריך לעשות איבחון אישי, לפעמים לראות בדיקות דם,  צריך לדעת איזה טיפול מתאים למטופלת ובאיזה שלב היא נמצאת בחיים. אם היא נערה שנמצאת בלחץ של מבחנים או אישה שהפסיקה ליטול גלולות או שהיא בגיל המעבר, הרי כל מקרה לגופו ולגילו. לתופעות שמופיעות על העור שלנו יש כתובת בתוך הנפש והגוף שלנו. זאת הסיבה שאני מקפידה לרדת לעומק, לחקור ולשאול כל מטופלת מי היא, מה שיגרת החיים שלה, מה עובר עליה בתקופה האחרונה ועוד. התזונה שלנו וקצב החיים שלנו משפיעים באופן ישיר על מצב העור שלנו”.

בקליניקה שלה, ברחוב בן צבי 12 בקרית אתא, מעניקה אבן צור שורה ארוכה של טיפולים: טיפול אנטי אייג’ינג, טיפול פנים אקנה, טיפול הבהרה (פיגמנטציה), טיפול פנים קלאסי, טיפול פנים וזוהר לפני אירוע, פילינגים עמוקים, מזותרפיה, אפילציה, הסרות שיער, לק ג’ל ועוד. מחירי טיפולי פנים נעים בין 200-350 שקלים, תלוי באיבחון העור .

אבן צור: “כשאני מבינה את שורש בעיית העור, אני יכולה לתת מענה שיהיה מתנה עבור העור של הלקוחה, גם על ידי טיפול מתאים ובנוסף גם על ידי התאמת מוצרים להמשך טיפול בבית, שיפתרו את אותן הבעיות”. 

מה ההמלצה שלך לנשים?

ברמה היומיומית, להקפיד בוקר וערב לרחוץ פנים עם סבון המיועד לסוג העור, למרוח חומצות וקרם לחות, קרם הגנה SPF30, שיש לחדש אותו כל שעתיים-שלוש כי הוא מתפוגג, והכי חשוב: לשתות שני ליטר מים ביום. כשאישה מסתכלת במראה ומרוצה ממה שהיא רואה, זה משחרר אנדורפינים במוח, וזה גם עובד להיפך. אם היא לא מרוצה זה יוצר סטרס. כל אישה צריכה רק שעה, ואני רוצה שבשעה הזו היא תהיי מלכה. שעה של שקט, וחופש מהמשימות שלא נגמרות, והעולם בחוץ יחכה לה”. 

“מרגין אבן צור קליניקה לטיפוח העור”. רחוב יצחק בן צבי 12 קרית אתא. 052-544-9486.

הרשם
שלח הודעה אודות
17 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
דיקלה ויצמן
3 שנים

זכיתי להיות אצלה בטיפול,
מדהימה ומוכשרת בטירוף!!!
ממליצה בחום

שלהבת כהן
3 שנים

הכי טובה בקריות הייתי בטיפול ונהנתי מאוד תודה על שעה של שלווה ורוגע .הבחורה שינתה לי את אורח החיים וגרמה לעור שלי להראות צעיר ובריא יותר. אין עלייך אלופה תודה רבה

שקד
3 שנים

עושה קסמים ! מרגין את הכי טובה שיש !!

הגר
3 שנים

מרגין מקצועית ועובדת ביסודיות. כיף להגיע לקליניקה המרגיעה ולהתפנק תחת ידיה של מרגין. ממליצה בחום!!!

שני
3 שנים

פשוט אלופה! נהנתי מכל רגע בטיפול

אורנה
3 שנים

מדהים נראה. מעניין מה הנייד שלך

תמי
3 שנים

כל הכבוד

נטלי
3 שנים

אלופת עולם מניסיון אישי מומלצת.בחום

תמר זריבץ'
3 שנים

מרגין את מספר 1!!!! אין עליך בעולם!!!!

אלזה
3 שנים

קוסמטיקאית מדהימה,
בעלת ידיי זהב! מוכרשת בטירוף

מורן
3 שנים

אלופהההה ממליצה בחום!!!!!

אתי אללוף
3 שנים

אני רוצה להודות למרגין על האיפול המסור והמפנק שקיבלתי הגעתי לקליניקה שלה ופשוט יצאתי בנאדם חדש לגמרי ממליצה מאוד

יהב
3 שנים

אלופה

אילנה
3 שנים

אישה מדהימה כיף גדול להגיע אליה

זקלין
3 שנים

אלופת עולם

אילנה שטראונברג
3 שנים

כל הכבוד על הכתבה המשך עשייה מוצלחת ופרנסה טובה

רונית
2 שנים

מקסימה