ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מנו ספנות – חוויה של קרוזים לכל המשפחה

השייט עצמו הוא החוויה הגדולה המצטרפת לכל המקומות היפים בהם תוכלו לבקר. סירטון וידאו מצורף. צילום: יח"צ מנו ספנות
Monday May 30, 2022

כמה התגעגענו לחופשות קרוז. ועכשיו גם במבצע מיוחד של 22% הנחה במיוחד בשבילכם.

ועכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה ללחוץ על הקישור להינות הנחה משמעותית, ואתם בדרך לחופשה המפנקת שלכם https://www.facebook.com/76876188070/posts/10159210677873071/?d=n

תקופת הקורונה המאתגרת שינתה את סגנון החיים שלנו ובמהלך הסגר והמגבלות, כשכל שיכולנו זה בעיקר להפליג במחשבות, כבר פנטזנו על הקרוז הבא שלנו.

איך נארוז מזוודות, נמתין על הסיפון, נתרחק מהיבשה אל לב ים, נתפנק בספא, נשכשך בבריכה באוויר הפתוח, נסעד כמו מלכים ונשוט בין יעדים נפלאים ונייצר חוויות וזיכרונות משגעים לכל החיים. יש סיבות טובות רבות לחכות בקוצר רוח שהקרוזים יחזרו אלינו. חופשת קרוז עשויה מכל המרכיבים שהופכים אותה לנופש הנחשק ביותר.

למקרה שהספקתם כבר לשכוח את ההרגשה המרוממת על הספינה, אספנו עבורכם את כל מה שהופך חופשת קרוז לחופשה מדהימה:

כל ההנאות בחופשה אחת

למה לבחור בין חוויה קולינארית לאטרקציות לילדים כשאפשר ליהנות מכל העולמות במקום אחד? בקרוז עולים לספינה, מארגנים את החדר וכל שצריך זה רק לבחור את העונג הבא.

ארוחות עשירות, קוקטיילים אקזוטיים בברים, הקרנת סרטים, מופעים חיים ומתקני נופש ברמה גבוהה והכל זמין עבורכם בספינה עצמה. לא צריך לתכנן, להזמין כרטיסים, רק להחליף בגדים לפי הלוקיישן (בגד ים לבריכה, חלוק רחצה לספא, בגדי יציאה למסיבת ריקודים בערבים) ולהחליט איך מעבירים את הזמן ממקום למקום.

יש לכם אפשרות לשופינג במתחם הדיוטי פרי ללא מע”מ, 5 מסעדות, 2 בריכות – פאן מבוקר ועד לילה. מהרגע שפקחתם עיניים מול הכחול המהפנט של הים, דרך חדר כושר לשמירת שגרת אימונים, סיבוב באוניה לאור שקיעה והופעות של צוותי בידור ישראלים ובינלאומיים אל תוך החשיכה וכמובן קזינו.

הילדים מבסוטים ואתם רגועים

קרוז יכול להיות בכל סגנון ובכל הרכב – גיבוש עם חברים, נופש זוגי רומנטי או חופשה עם הילדים. בקראון איריס יודעים כמה ההורים משתוקקים לזמן איכות ומעניקים לילדים את כל מה שדרוש להנאה, ממנות המותאמות לחיך של הקטנטנים (אפילו לבררנים בחבורה) ועד משחקיית ילדים עם בריכת ילדים, מגלשת מים, מגרש כדורסל (המתאים גם לספורטאים הצעירים) וחדרי משפחה נעימים ונוחים. בזמן שהילדים נהנים אתם מוזמנים להירגע בטרקלין או בהיכל הספא.

שטים ומתרגשים כל פעם מחדש

היופי בקרוז הוא שלא מבלים בנסיעה ארוכהכמו בחופשה מסוג אחר בה מחכים להגיע כבר ולהתמקם אלא נהנים לאורך המסע. השייט עצמו הוא החוויה הגדולה המצטרפת לכל המקומות היפים בהם תוכלו לבקר: מהאיים הפוטוגניים כמו מיקונוס ועד התפאורה הציורית של פיראוס.
אפשר כמובן להצטרף לסיורי חוף מודרכים ומסקרנים או לקבל הכוונה מצוות הספינה אודות ההיילייטים של כל אחד מהמקומות אליהם מגיעים ואחרי שביליתם בחופים המוזהבים, בטברנות התוססות או באטרקציות השונות, שבים לספינה וממשיכים את ההנאה… עד לעגינה הבאה.

לייף סטייל בסגנון החיים הטובים.

הקרוז הוא גם הזדמנות להירגע, להתנתק מהשגרה, לקחת פסק זמן ואפילו לשדרג את ההופעה. מכון יופי, טיפולים אלטרנטיביים לאיזון בין גוף לנפש, ג’קוזי בהיכל ספא מהודר ולחגיגה הקסומה תוסיפו היצע גסטרונומי מסחרר, מגרש ספורט ומכון כושר ואפילו מסלול הליכה תחת כיפת השמיים. זה הזמן שלכם לראות מקומות יפים ולהעשיר את החופשה בכל הטוב שמחכה לכם בבית המלון בלב ים. קראון איריס החלומית בגובה של 11 קומות המציגה 750 חדרים מחכה לכם.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments