ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קוד קופון הנחה 22% על קרוז של מנו ספנות https://bit.ly/3x1HzBP

השייט עצמו הוא החוויה הגדולה המצטרפת לכל המקומות היפים בהם תוכלו לבקר. סירטון וידאו מצורף. צילום: יח"צ מנו ספנות
Monday May 30, 2022

אמריקה ורסנו, אמריקה (כמאמר הגששים). חברת מנו ספנות המשיטה עשרות שנים את הקרוזים בים התיכון, מציעה את אחת החופשות הכי מפנקות, יוקרתיות ומעניינות שיש, באונייה הישראלית הכי גדולה שהייתה במדינה.

השבוע יצאה מנו ספנות במבצע מיוחד של 22% הנחה, במיוחד לקוראי אתר כל החדשות החמות  DYNEWS.CO.IL.

https://bit.ly/3x1HzBP

קוד קופון מיוחד לקוראי DYNEWS רודוס ולימסול 5 לילות, כולל עגינת לילה ברודוס. הקליקו DYNEWS ותקבלו 22% הנחה.

https://bit.ly/3x1HzBP

מנו ספנות השיקה את עונת ההפלגות ומציעה קרוזים עם ארוחות כשרות המותאמות לקהל הישראלי, במחירים מיוחדים להזמנה מוקדמת. זה מה שמחכה לכם באונייה ברמה הבינלאומית של מנו קרוז, שיוצאת מנמל חיפה.

פארק מים ומגוון אטרקציות באוניות הקרוז של מנו ספנות. למזמינים היום ומחר הנחה של 22% על המחיר הקבוע. קוד קופון מיוחד לקוראי DYNEWS יציאה ב-7/6 מחיפה. 5 לילות רודוס ולימסול, כולל עגינת לילה ברודוס. צילום: יח”צ מנו ספנות

מתברר שבשביל לצאת לקרוז יוקרתי, לא צריך יותר לקחת טיסה ולטרטר את כל בני המשפחה. קפיצה קטנה לחיפה – ואתם על אוניית הפאר החדשה של מנו ספנות.

כל מה שחלמתם עליו בחופשה מפנקת ויוקרתית – באונייה אחת

אם עדיין לא הייתם בקרוז יוקרתי באמת, לא תצליחו להאמין, שאונייה אחת מכילה כלכך הרבה אטרקציות ופעילויות. האונייה של מנו ספנות, היא בית מלון יוקרתי ברמה בינלאומית עם סטנדרט אירוח מהיוקרתיים בענף: פנסיון מלא של 3 ארוחות שף ביום (הארוחות כשרות בהשגחת הרב הראשי של קהילת ג’נבה), באחת מ-5 מסעדות ברחבי האוניה. במסעדות תמצאו מגוון רחב של מטבחים ומטעמים, עם הפתעות חדשות בכל יום.

בנוסף, אוניית הפאר של מנו ספנות כוללת שתי בריכות, מגלשת מים, סיפוני שיזוף ומרגוע, מגרש כדורסל, חדר כושר, אולמות מופעים, ברים ופינות ישיבה, חדר משחקים לילדים עם בריכת ילדים, מתחם דיוטי פרי יוקרתי, ספא מפואר, סלון יופי וג’קוזי.

ארוחות מסביב לשעון וחוויה קולינרית מהממת. צילום: יח”צ מנו ספנות

בקרוז אווירה בינלאומית עם ארוחות כשרות, יציאה מישראל וצוות בידור בינלאומי וישראלי

קרוז לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית. הפלגות נופש במנו ספנות יוצאות מנמל חיפה, בלי לעבור את התהליך המייגע של הנסיעה לנתב”ג, עמידה במגבלות משקל, טיסה ארוכה, מונית לנמל, ההמתנה לחדר ועוד ועוד – הכל עם המזוודות והילדים על הכתפיים.

https://bit.ly/3x1HzBP

כל מה שצריך זה להגיע לנמל לצ’ק אין – ואתם מתחילים בחופשה

שעות ההפלגה בים הן בעיקר בשעות הלילה, כדי לפנות זמן במהלך היום לבילוי וסיור ביעדים האטרקטיביים. האונייה עוגנת לרוב במקום מרכזי בעיר, מה שנותן גישה נוחה מאוד לטיולים ואטרקציות מרכזיות.

עבור הקהל שומר הכשרות, הקרוזים של מנו ספנות מציעים יתרון עצום: ארוחות כשרות בהשגחת הרב הראשי של קהלת יהודי ג’נבה, הרב יצחק דיין, כך שאין צורך בהזמנות ארוחות מראש. בנוסף, האונייה כוללת בית כנסת ומעסיקה משגיח כשרות קבוע. נגמר עידן חיפוש המסעדות הכשרות ובתי הכנסת בכל יעד.

גם מבחינת בידור, ההופעות על האונייה מותאמות לקהל הישראלי וכוללות הופעות של צוות בידור בינלאומי וישראלי ברמה הגבוהה ביותר.

שפע של בילויים לכל הגילאים. צילום: יח”צ מנו ספנות

מגוון סוגי קרוזים לכל גיל

הקרוזים של מנו ספנות פונים לכולם: החל מזוגות צעירים שרוצים לנקות את הראש בסוף שבוע קצר ביוון/קפריסין, ועד קבוצות של מבוגרים שרוצים לנפוש במשך שבועיים ולחקור את הערים הכי מסקרנות של אירופה. משפחות עם ילדים יהנו מאינסוף הפעילויות, הבריכות, המגלשות והאטרקציות על האונייה.

אז לאן תוכלו להפליג בעונה הקרובה?

 חלום ליל קיץ בקפריסין:

מנמל חיפה תוכלו להפליג ולגלות את כל הטוב שיש לקפריסין להציע לכם: לבלות בלרנקה המפורסמת בטיילת הדקלים המשגעת שלה וחופיה היפים והמטופחים. ללרנקה מוזיאון ארכיאולוגי מרתק המציג מגוון פסלים וכלי חרס ושרידים מהעבר שנמצאו באתרים ארכיאולוגיים בסביבה.
אל תפספסו את התפאורה המסנוורת הנשקפת ממבצר לרנקה ההיסטורי ותוכלו כמובן לטייל באזור אגמי המלח ולהסתובב ברחובות הראשיים ולחוש מקרוב את האווירה המיוחדת של דרום מזרח קפריסין.
לרנקה היא לא היעד היחיד אליו מגיעים בהפלגות קיץ לקפריסין, וגם לימסול מככבת על המפה.
העיר השנייה בגודלה בקפריסין שופעת מקומות מעניינים כמו טירה משוחזרת מימי הביניים, מוזיאון ארכיאולוגיה מסקרן עם תצוגת פריטים מרשימה, מרינה שוקקת חיים ואפילו גן חיות.

לזרו מאושר באי השמש:

האי היווני רודוס המכונה גם “אי השמש”, הוא אחד הלוקיישנים האהובים בהפלגות ליוון. רודוס שהיא גם העיר הגדולה והחשובה באי עצמו מספקת הצצה מרתקת לעבר בדמות ארמון ראשי המסדר מפגש מיוחד עם תרבות האבירים. ברודוס תגלו גם את האקרופוליס, תוכלו לסייר במרחב של ארמון העיר העתיקה וכן להיחשף ליצורי המים באקווריום של רודוס.
מכל עבר חופים נהדרים, טברנות תוססות וכן אתרים עתיקים המקשטים בנוכחותם את המקום ומוסיפים נופך רומנטי.

אז רגע לפני שאתם מזמינים – כמה טיפים קטנים לחופשת קרוז מושלמת:

  • כדאי להזמין חופשה מראש, כדי ליהנות ממחירים אטרקטיביים, ומהיכולת לבחור את החדרים שהכי מתאימים לכם.
  • עדיף להזמין באתר האינטרנט של מנו ספנות משום שברוב המקרים תקבלו שם הנחה נוספת.
  • מתכננים לצאת לסיורים עם ההגעה ליעדים? מומלץ בחום להזמין מראש את הסיורים, כדי לא לגלות שהם מלאים ברגע האחרון.
  • איזה חדר כדאי לקחת? ככל שתבחרו קומה גבוהה יותר, הנוף יהיה מרשים יותר וקרוב לאזורי הפעילות המרכזיים. כדי שתוכלו להינות מהנוף המרהיב, קחו חדר עם חלון.

אז אל תשתהו, נצלו את המומנטום והזמינו חופשה מראש לפני שהמחירים יתייקרו. ניתן לראות פרטים ותאריכי הפלגות באתר מנו ספנות או חייגו כוכבית 8288.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments