ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מנכ”ל משרד הבריאות ביקר במרפאת כללית יוספטל בנהריה

ביקור מוצלח של מנכ"ל משרד הבריאות וצוותו, במרפאת כללית יוספטל בנהריה. צילום: רפי זוהר. דוברות כללית
Wednesday June 26, 2024

ביקור מקצועי: מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ביקר במהלך סיור בצפון, במרפאת כללית יוספטל בנהריה. המנכ”ל הגיע יחד עם ד”ר ספי מנדלוביץ’, משנה למנכ”ל משרד הבריאות, ליאור ברק, סמנכ”ל פיקוח על קופות החולים במשרד הבריאות, ואלעד הדר, ראש אגף רפואה בקהילה במשרד הבריאות. את הביקור ליוו מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, רונן נודלמן, צוות המרפאה והנהלת האזור.

במהלך הביקור שוחח המנכ”ל עם צוות המרפאה, על האתגרים עימם הם מתמודדים בימים אלו ושמע מהם על עבודתם המאומצת.

ד”ר חסן ח’ר אל דין, מנהל המרפאה, סיפר למנכ”ל, על הטיפול היומיומי במטופלי המרפאה, יחד עם מפונים רבים מכל אזור הגליל המערבי. ד״ר ליעד ורדי, מנהלת האיזור, סיפרה על הערכות המינהלת לשעת חירום, במידה ותהיה הסלמה בגזרה הצפונית.

מנהל המחוז רונן נודלמן, סיפר למשתתפים על היערכות המחוז באזור הגליל המערבי מאז פרוץ המלחמה, הכוללת אבזור ומיגון המרפאות, המשך מתן שירות מלא ביישובי קו הגבול לתושבים, כולל בישובים מפונים כמו שלומי וערב אל עראמשה, שירות במרפאות אזוריות למספר רב של ישובים, שפונו כמו במרפאת גרנות, ופתיחת 14 קייטנות לילדי עובדים ברחבי המחוז בימי המלחמה הראשונים. בנוסף סיפר על פעילויות חשובות נוספות כגון: תגבור צוותים ביחידה לשיקום וטיפול ביתי ואשפוז בית פסיכיאטרי, שנותנים מענה למספר רב של מטופלים ומאפשרים צמצום הגעה של מטופלים לבתי החולים.

נודלמן חזר והדגיש במהלך המפגש, את הערכתו הרבה לצוותים הרפואיים בכל מרפאות הגליל המערבי, על המחויבות והמסירות למתן שירות למטופלים בתנאים לא פשוטים בשגרה ובחירום.

המנכ”ל התרשם מאוד מהפעילות במרפאה, וכן מסקירת הפעילות הכוללת, והודה לעובדים על תפקודם ועשייתם.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments