י"א ניסן התשפ"ד, 19/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מרכז העיצוב הגדול בישראל יושק ליד מיתחם “איקאה”

40 אולמות תצוגה וחנויות של המותגים המובילים. מיתחם העיצוב redesign. צילום: פיני סילוק
Monday April 26, 2021

בהשקעה של 250 מיליון שקלים, יושקע בשבוע הבא, מיתחם redesign – מרכז העיצוב הגדול בישראל, הצמוד למיתחם “איקאה”.

מרכז העיצוב מתפרס על שטח של כ-38 אלף מ”ר וכולל עשרות אולמות תצוגה וחנויות לתיכנון, עיצוב, ריהוט והלבשת הבית של מותגים מובילים, ישראליים ובינלאומיים. כמו כן המרכז יציע חלל עבודה רב תכליתי, dlounge חדשני, ייעודי למעצבים ואדריכלים, שישמש כנקודת מיפגש לקהלים שונים בתחומי העיצוב. כמו כן תיפתח במיתחם, לראשונה בצפון, שלוחה של ביה”ס “שנקר” – להנדסה, עיצוב, אומנות.

המרכז יאפשר פיתרונות עיצוביים לכל הדרוש לבית, החל משלב הבנייה או השיפוץ, ועד השלבים הסופיים של ה”הום סטיילינג”. במרכז כ-40 אולמות תצוגה וחנויות של המותגים המובילים, המשתרעים על שטחים הנעים החל מ-100 מ”ר ועד 2400 מ”ר.

בין המותגים: רצף טופולסקי / TR, טולמנ’ס דוט, עמינח, פלורליס, נאטוצי, URBAN, איזידור ארונות הזזה, ניופאן שופ, בית הטפט, שיש מרק את לב, אידיאל, יעד פרזול, האחים סיני, ZAGA, דלתות תבור, הולנדיה, Sealy KLOSS ארונות הזזה, drom, דר’ גב, דלתות דרור/רד ווד, SIMPLY WOOD, קליל, בית המעצבים, דלתות חמדיה, האומנים, פלאש תאורה, הרדור, ניקולטי, אביבי מטבחים, שבירו, רוזטו, עצמל’ה וסוינגפנז.

המבנה עוצב על ידי האדריכל אבנר שר, והוא מהווה יצירה אדריכלית יוצאת דופן המאופיינת בציפוי זכוכית אדומה ומוארת בלילות. לדברי אבנר שר: “מצאתי לנכון לאמץ ולהתכתב עם גישת “הסיגנון הבינלאומי”, בכדי לבנות מרכז עיצוב המתוכנן ומעוצב בצורה מינימליסטית”.

מרכז העיצוב redesign מתפרס על שטח של כ-38 אלף מ”ר. צילום: פיני סילוק

redesign הינו חלק ממגמת הפיתוח של איזור הצפון בכלל וקרית אתא בפרט, והוא צפוי למשוך עשרות אלפי לקוחות מכל הארץ. מיקומו האטרקטיבי באיזור לצד צירי התנועה הראשיים והבינעירוניים, חיבורו הישיר לתחנת הרכבת הקלה העתידית, מאפשרים נגישות מקסימלית אליו מכל איזור בארץ.

עם הבעלים ויזמי הפרויקט נמנית קבוצת אנשי עסקים מהמובילים בתחומי הקמה וניהול נדל״ן, כמו גם בתחום עיצוב והלבשת הבית ובהם: עמיר בירם, שותף מנהל בחברת JTLV, שוקי שוורץ, מנכ”ל ובעלים חברת טולמנ’ס, אורי קרמר, בעלים שותף בטופולסקי רצף, ומשפחת בליצבאו, בעלי חברת א. בליצבאו.

אלי גינוסר, מנכ”ל redesign: “במיוחד לאחר שנה מאתגרת, אנו נרגשים להשיק בתפוסה מלאה את redesign, מיתחם העיצוב והריהוט החדשני והגדול בצפון אשר מביא עימו בשורה של הנגשת עיצוב לקהלים שונים, כולל אולמות תצוגה מהיפים בארץ, עם מגוון המותגים המובילים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments