י"ג אלול התשפ"ד, 16/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ה

צוות מרפאת הטכניון, עם ד"ר מאשה גרנות, מאמן החוסן מיכאל והאחות רינה חנן. צילום: דוברות כללית.
Monday July 29, 2024

חיזוק מקצועי: ד”ר מאשה גרנות, מומחית ברפואת משפחה, ומאמן חוסן, הצטרפו לצוות מרפאת כללית בטכניון. ד”ר גרנות מתגוררת בחיפה, בוגרת תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור לרפואה M.D מאוניברסיטת בר אילן. את הסטאז’ ביצעה בבית חולים כרמל ואת ההתמחות ברפואת משפחה, ביצעה במחלקה לרפואת משפחה במחוז חיפה וגליל מערבי.

ד”ר גרנות החלה את דרכה בכללית, במרפאת יוליוס בורגר, משם עברה למרפאת כללית בנימין בראון (רוממה) וכעת היא חלק מצוות מרפאת כללית בטכניון.

“אני שמחה להצטרף למרפאת הטכניון. אני נהנית לקום בבוקר לעבודתי, זה מה שמניע אותי לעשייה כל יום מחדש. הקשר הבין אישי עם המטופלים והמפגש עם אנשים חדשים, מעניקים לי תחושת סיפוק ומפרים אותי. העבודה כרופאת משפחה מאפשרת לי הזדמנות לבוא לידי ביטוי, הן מהצד ההומני והן מהפן המקצועי. זהו דבר שאיני מתפשרת עליו”, מספרת ד”ר גרנות  ומוסיפה: “אני סבורה ובטוחה, שיחד עם הצוות המסור והמקצועי, נמשיך להוביל ולקדם את המרפאה ולתת שירות רפואי מיטבי למטופלי כללית בטכניון”.

בנוסף להצטרפות ד”ר גרנות, התווסף שירות חדש במרפאה – מאמן חוסן. אימוני חוסן, זהו שירות חדש ופורץ דרך, המעניק למטופלים המתמודדים עם מצוקה רגשית, אפשרות לאימוני חוסן ממוקדים. על מנת לתת מענה נקודתי, תוך שאיפה לשיפור איכות החיים. מיכאל קומטיאני הוא מאמן החוסן במרפאת הטכניון. מיכאל בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה, המעניק אימוני חוסן במספר מרפאות ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, וכעת גם במרפאת כללית בטכניון.

“אני מרגיש זכות גדולה לקחת חלק בתוכנית כל כך משמעותית של כללית, שמעניקה מענה זמין עבור הרבה מאוד אנשים שמתמודדים עם מצוקה רגשית, ברמה כזו או אחרת. פגשתי עד היום מטופלים, שצמאים לידע ולהדרכה ספציפית בתחום. חלקם מצויים בסערת רגשות או בתחושות בלבול. המטרה שלנו היא, לנסות ולסייע להם לתפקד בצורה טובה יותר ביום יום שלהם. עצם המיקוד ותחימת מקור הבעיה הרגשית, מצליחים ברוב המקרים לעשות עבורם את ההבדל. בנוסף, אימוני החוסן מספקים להם כלים מעשיים, שנועדו לשפר עבורם את איכות החיים ולתת מענה למצוקות שהם חשים באופן מיידי. אני רואה מהצד, עד כמה האימון הרגשי מיטיב עימם. זה ממלא אותי בסיפוק גדול”, מספר מיכאל.

במרפאת הטכניון ניתן לקבל שירותי רפואה נוספים: רפואת משפחה, נשים, נוירולוגיה, תזונה ודיאטה, שירותי אחיות, שירותי משרד ובית מרקחת בהסכם עם כללית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments