כ"ו סיון התשפ"ה, 22/06/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מתן מענה רפואי ונפשי לתושבים שפונו מביתם

אנשי בריאות הנפש, רופאים ואחיות של כללית, הגיעו למפגש עם תושבים מפונים, במלון קראון פלאזה בחיפה. צילום: דוברות כללית.
Wednesday June 18, 2025

חיבוק רפואי: בצל המלחמה המתמשכת, הגיע צוות אנשי מקצוע מכללית, הכולל אנשי בריאות הנפש, רופאים, אחים ואחיות, לבתי מלון בחיפה בהם שוהים תושבים, שפונו מבתיהם אשר נפגעו במטח הטילים, שאירע לפני כיומיים.

המטרה היא להעניק מענה רפואי ונפשי ראשוני לנפגעי האירוע, לבדוק את מצבם הבריאותי והנפשי, ולגבש עבורם תכנית טיפולית להמשך, בהתאם לצרכים שיעלו. על אף האתגרים הרבים העומדים בפני הצוותים במתן מענה שוטף ללקוחות כללית גם בשעת חירום, הם מתגייסים בגאווה ובמסירות למשימה.

ד”ר מוסא זובידאת, סגן המנהלת הרפואית במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, סיפר על ההיערכות: “צוותי כללית פועלים גם בימים מאתגרים אלה, על מנת להבטיח רצף טיפול ולתת מענה מיטבי לתושבים, שנאלצו לעזוב את בתיהם. נמשיך לעמוד לצידם ככל שיידרש”.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: “אנו בכללית רואים חשיבות עליונה במתן מענה רפואי ונפשי בפרט בתנאים מורכבים. הצוותים שלנו נמצאים בשטח, נותנים כתף וימשיכו ללוות את המפונים עד לשובם הביתה בשלום”.

בנוסף מפעילה כללית עבור מטופלים, שפונו מביתם מוקד וואטסאפ ייעודי במספר: 050-8862700.
לרשות כלל לקוחות כללית מגוון שירותים:
מוקד תמיכה נפשית 24/7 בטלפון: *8703.
בוט בריאות הנפש בוואטסאפ: 050-8782700.
שלוש שיחות טלפוניות עם אנשי בריאות הנפש דרך מוקד: *2708
שירותי אונליין ברפואת משפחה וילדים – 24/7 באפליקציית כללית ובמוקד *2700.
מוקד אחיות – פעיל 24/7 דרך *2700.

צוות הכללית נערך לטיפול רפואי עם מפונים מבתיהם, יחד עם מנהל המחוז, רונן נודלמן. צילום: דוברות כללית

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments