ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נהרייני בן 63 ייצר סמים ב-3 מעבדות שונות

מיכלי הסמים שנתפסו במעבדה בנהריה. לצרכני הסמים אין גיל. צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף
Sunday September 19, 2021

שופטת בית משפט השלום בחיפה, ג’ני טנוס, האריכה בסוף השבוע עד הבוקר (יום ראשון), את מעצרו של תושב נהריה, בן 63, בחשד שהפעיל 3 מעבדות הידרו לייצור סמים בעיר. במהלך הדיון להארכת מעצרו התברר, כי לפני שלוש שנים נתפס החשוד בגין אותה עבירה, ויצא בעונש זול יחסית, 150 שעות עבודות שירות לתועלת הציבור. לדברי סניגורו, עו”ד רן טגר, במקרה שהיה לפני שלוש שנים וכך גם הפעם, מדובר באדם שיש לו רישיון לקנאביס רפואי ובמעבדה ייצר קנאביס לצריכה עצמית.

במהלך הדיון התברר עוד, כי מעצרו של החשוד בוצע במקרה, לאחר שבאחת הדירות בהן הקים החשוד מעבדת סמים, אירע קצר חשמלי. עובדי חברת החשמל שהגיעו למקום, ראו את הנעשה והזעיקו את המשטרה.

בדירות שבהן הקים החשוד את מעבדות הסמים, התגלו 117 שתילים וכן סמים מוכנים במשקל 23 קילוגרם.

במהלך חקירתו הודה החשוד כי גידל סמים, אך דחה על הסף את הטענה, כי הוא סחר בסמים.

עו”ד טגר ציין בדברי הסיכום שלו, כי מדובר באדם שילדיו אינם בקשר איתו והוא מגדל סמים לצריכה עצמית ואינו סוחר בסמים. כן ציין, כי משקל הסמים כפי שהוצג בבית המשפט, הוא משקל ברוטו וכולל את משקל המיכלים, ולכן הכמות נטו של הסמים שנתפסה קטנה יותר. עו”ד ציין עו”ד טגר, כי החשוד מתקיים מקיצבה של 3000 שקלים מהביטוח הלאומי, וכי הוא אינו מסוכן ואין הצדקה להמשיך ולהחזיקו במעצר.

השופטת טנוס קבעה בהחלטתה, כי מדובר בחשד לייצור וסחר בסמים, וגם אם מקבלים את טענת הסניגור, לגביי המשקל הסמים שנתפסו, מדובר בכמויות גדולות של סמים. על כן החליטה השופטת להאריך את מעצרו עד הבוקר, כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments