י"ט ניסן התשפ"ד, 27/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נטלי גל, נטורופתית למשפחה: גוף ונפש הולכים ביחד

בעקבות הקורונה ובשל העובדה שציבור גדול לא יצא מהבית, קיבלה נטלי גל, הכוהנת הגדולה של הנטורופטיה, אין ספור פניות לקליניקה שלה בבקשות עזרה, של ציבור שלא קיבל מענה הולם מהרפואה הקונבנציונלית. מה שתופס היום חזק בארה"ב, חדר גם לישראל

הכונהנת הגדולה של הנטורופטיה. נטלי גל
Friday July 3, 2020

לפני שנה הגיע לקליניקה של נטלי גל, נטורופטית בעלת וותק של 12 שנים, אדם שסיפר כי חלה בסרטן ריאות ואין לו כל כוונה ללכת בדרך של טיפולים כימותרפיים. “מה אפשר לעשות?”, שאל האיש את גל והיא, אחרי סדרת בדיקות מקיפה, הכינה לו תפריט מיוחד, יחד עם תוספי מזון שונים. במקביל, המשיך האיש להיות במעקב אצל הרופא הקבוע שלו ואחרי שנה, ראה זה פלא, לא היו יותר גרורות בגופו. גל: “זו היתה תזונה מסוימת, בלי סוכרים, עם מעט פירות, בלי שומנים ועם הרבה ירקות. לזה הוספתי דברי מזון שכוללים סויה, והכל דל סוכר. התאמתי לו תוספים מיוחדים מחומרים טבעיים. בסופו של דבר, הוא הבריא. הרפואה הקונבנציונלית  אינה תומכת בשיווק מוצרים טבעיים, היא מעדיפה תרופות שעליהם מרוויחים הרבה כסף. אנחנו צריכים להבין שגוף ונפש, תמיד הולכים ביחד”.

את אומרת לאנשים לוותר על טיפולים קונבנציונליים?

בשום פנים ואופן, מעולם לא. רק האדם עצמו מחליט איזה סוג טיפול יקבל, ויש מקרים רבים שאני מלווה אדם בתהליך של טיפול כימותרפי. אני עוזרת לו לעבור את הטיפולים ולחזק את מערכת החיסונית שלו.

מה היא נטורופתיה? היום אני מסבירה מה היא הרפואה הטבעית לעומת הרפואה הקונבנציולית ומה האופציות הטיפוליות כאשר מטופל מגיע לנטורופתית מומחית בתחומה.נטלי גלנטורופתית למשפחה N.D0542037734

פורסם על ידי ‏נטלי גל – נטורופתית למשפחה‏ ב- יום ראשון, 16 בפברואר 2020

יש היום יותר פתיחות לטיפולים לא קונבנציונליים?

עדיין יש פחד מהם, אבל יש יותר פתיחות. גם הרפואה הקונבנציונלית למדה להיעזר ברפואה הטבעית והיום בכל קופות החולים וגם בבתי חולים ניתנים טיפולים כאלו. אני, למשל, עובדת גם בקופת חולים מאוחדת. 

קליניקת נטלי גל, מאפשרת בירור מקיף ומדוייק לגורמי מחלה רבים, כמו נשירת שיער, כאבי ראש, ציפורניים חלשות, בעיות עור, מחלות מעיים, כאבים כרוניים, אלרגיות כרוניות ומחלות כרוניות שונות נוספות על ידי בדיקת ציפורניים או שיער במעבדה בגרמניה. בבדיקות אלו ניתן לגלות כ-35 אלמנטים שונים אשר יכולים לשבש את בריאות הגוף, כאשר הם אינם מאוזנים בגופינו, כמו מינרלים שונים ומתכות כבדות שמצטברות ברקמות הגוף.

הבדיקות מיועדות למטפלים שרוצים להרחיב את שיטות האיבחון שלהם ולמטופלים שמעוניינים להעמיק ולברר את מקור בעיותייהם.

גל: “בעזרת בדיקות אלו, אני מצליחה לאבחן את הסיבה לבעיות בריאותיות ולתת מענה מדוייק ויחסית מהיר לעומת שיטות אחרות שלא מבוססות מדעית”.

גל מבצעת טיפולים כמו ניקוי רעלים וטיפול במתכות שמצטברות בגופנו. מסתבר כי לאורך חיינו אנו נחשפים למתכות כבדות ממקורות שונים: בקרקע, בצמחים, בכימיקלים ודשנים חקלאיים, במים, וזיהום בתהליך היצור שונים ואיחסון מאכלים, ומוצרי צריכה אחרים כמו תוספי תזונה, חיסונים, תרופות, וכו’.

גל: “כאשר גופינו נחשף קבוע למתכות כבדות יכול להיווצר נזק בלתי הפיך למערכת העצבים, וכך למשל, אנשים יכולים להרגיש תחושות נימלול, שריפה, נזק למערכת העור וכן מחלות עור שונות כמו אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה, אלרגיות ועוד, ובנוסף כאבים שונים כמו מפרקים, שרירים, ראש, בטן, מחלות אוטואימוניות שונות, דלקות, ומחלות נוספות”.

אילו מתכות כבדות יש?

אלומיניום, קדמיום, כספית, עופרת ועוד. מחקרים בארץ ובעולם מראים על שכיחות הבעיה הנעה בין 4% ל-15% אצל ילדים בגיל בית הספר, כאשר בנים סובלים יותר מאשר בנות. ממחקרים אלו נראה, שהתופעות מצויות בשיעור של שלושה עד ארבע אחוז מאוכלוסיית המבוגרים, אלא שהם אינם מאובחנים. האוכלוסייה המבוגרת הסובלת מעודפי מתכות כבדות אינה מודעת לכך ויכולה לסבול גם מתסמינים כמו חוסר יכולות בביצוע מתלות בסיסיות, כמו כישלונות במבחנים, סדר עדיפויות לקוי, אי שקט, העדר יכולת לשמור על אירגון וסדר בבית, זיכרון לקוי, כעס וזעם אצור ואף העדר התמדה במשימות ארוכות טווח”.

אז בכל זאת אפשר לעשות?

אכלו אוכל אורגני, המנעו מקופסאות שימורים, בדקו את התרופות והתוספים שאתם לוקחים ואת המרכיבים שלהם בעלון לצרכן ועל גביי האריזה. אם הינכם סובלים מבעיה בריאותית שצויינה כאן, כתבו לי ואסביר לכם מה ניתן לעשות. כמו כן, מטפלים המעוניינים לעזור למטופליהם לאבחן את בעיותיהם מוזמנים לפנות אליי גם. 

 

נטלי גל, טל: 054-203-7734

http://natalygal.co.il/

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments