י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נטלי גל: הכוהנת הגדולה של בריאות הגוף

מטפלת במיגוון בעיות הקשורות לתופעות כמו לחץ דם, יתר כולסטרול, השמנת יתר וסכרת. נטלי גל. צילום עצמי
Monday July 26, 2021

הנטורופטית נטלי גל, הנחשבת לכוהנת הגדולה בכל מה שקשור בבריאות הגוף, יוצאת בימים אלו בסדנא חדשה, משנה כללי משחק, שתיתן פיתרון מושלם לתיסמונת המטבולית.

גל מטפלת כבר 13 שנים בקליניקה שלה, במיגוון בעיות הקשורות לתופעות כמו לחץ דם, יתר כולסטרול, השמנת יתר וסכרת. לדבריה, מי שסובל בשלוש מארבע התופעות הללו, סובל למעשה מתיסמונת מטבולית, שעד כה טופלה באמצעות מיפגשים אישיים.

לאור ריבוי המקרים, החליטה גל לפתוח סדנא ייחודית, בה יקבלו חברי הקבוצה כלים להתמודד עם התופעות הקשות, שנגרמות כתוצאה מכך, שלמישהו יש תיסמונת מטבולית.

גל: “המחלות הללו מובילות לשבץ מוחי, התקפי לב ועוד. האנשים שסובלים מתיסמונת מטבולית, נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה. המסקנה שלי, לאור ריבוי המקרים, היא לקיים סדנא לאנשים שחולים בתסמונת הזו. ניפגשים פעם אחת, מקבלים כלים להתמודד עם הבעיות ואחר כך משך שלושה חודשים טיפול אינטנסיבי, תוך ליווי שלי ושל חברי הקבוצה, כולל בדיקות כדי לראות שיפור במצב. ברוב המקרים, המדדים ישתפרו. בניגוד לרוב הטיפולים והתרופות, שרק מקטינים את הבעיות, בטיפולים שלי מרפאים את התופעות באמצעות אורח חיים בריא, באמצעות תזונה נכונה, הפחת הלחץ, תוספי תזונה יעילים ועוד”.

גל מציינת, כי בסוף הסדנא, אצל רוב המשתתפים יש ירידה בלחץ הדם, הכולסטרול יורד, הסוכר יורד ויש גם ירידה במשקל.

הכוהנת הגדולה של הנטורופטיה. נטלי גל

קליניקת נטלי גל, מאפשרת בירור מקיף ומדוייק לגורמי מחלה רבים, כמו נשירת שיער, כאבי ראש, ציפורניים חלשות, בעיות עור, מחלות מעיים, כאבים כרוניים, אלרגיות כרוניות ומחלות כרוניות שונות נוספות, על ידי בדיקת ציפורניים או שיער במעבדה בגרמניה. בבדיקות הללו ניתן לגלות כ-35 אלמנטים שונים אשר יכולים לשבש את בריאות הגוף, כאשר הם אינם מאוזנים בגופינו, כמו מינרלים שונים ומתכות כבדות, שמצטברות ברקמות הגוף. הבדיקות מיועדות למטופלים שרוצים להרחיב את שיטות האיבחון שלהם ולמטופלים שמעוניינים להעמיק ולברר את מקור בעיותיהם.

גל מבצעת טיפולים כמו ניקוי רעלים וטיפול במתכות שמצטברות בגופנו. מסתבר, כי לכל אורך חיינו אנו נחשפים למתכות כבדות ממקורות שונים: בקרקע, בצמחים, בכימיקלים ודשנים חקלאיים, במים, וזיהום בתהליך איחסון המאכלים ומוצרי צריכה אחרים, כמו תוספי תזונה, חיסונים, תרופות, וכו’.

נטלי גל, טל: 054-2037734

http://natalygal.co.il/

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments