פרצה קוראת לגנב: לשכת התביעות עכו, הגישה לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום נגד תושב עכו, בן 55, בגין גניבה ב-4 הזדמנויות שונות, משטח מפעל באיזור התעשייה בר לב.
מכתב האישום עולה, כי בתאריך 19 לאפריל השנה, הגיע הנאשם למפעל “אדר בר לב”, באיזור התעסוקה בר לב ליד כרמיאל. הוא נכנס לשטח המפעל דרך שער חשמלי שהיה פתוח. “בנסיבות אלו ניגש הנאשם אל הרחבה מאחורי המפעל ונטל שני מאיידים 2.5 כ”ס, מתוצרת “פמילי” בשווי 600 שקלים”, נטען בכתב האישום.
הנאשם חזר על אותה פעולה בדיוק, תוך ניצול העובדה, ששער המפעל היה פתוח, בתאריכים 26, 27 ו-28 לאפריל. בכל המקרים נכנס לשטח המפעל וגנב ציוד בשווי מאות שקלים.
כתב האישום נגדו כולל 4 אישומים שונים, שכל אחד מהם כולל שני סעיפים: הסגת גבול פלילית וגניבה.
