ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נרדמה על המקלדת והבעל גילה את הרומן הסודי

העדרויות האישה העלו אצל הבעל חשד. צוות המשרד של עו"ד שרין סולן
Sunday July 31, 2022

רומן בהמשכים: קבלו סיפור ותחליטו אתם, האם הוא סיפור עצוב או שמח. תלוי את מי שואלים…

לבני זוג שנישאו רק לפני חמש שנים, יש ילד קטן. האישה עובדת בחברת הייטק. הבעל שותף ומנהל מפעל קטן לייצור מזון. בני הזוג ניהלו אורח חיים שיגרתי לגמריי, עד שהאישה החלה להעדר מעת לעת מהבית, כמו שקורה אצל לא מעט זוגות במהלך החיים.

ההעדרויות הללו העלו אצל הבעל חשד, אבל כפי שאישתו תטען מאוחר יותר, “לא ממש היה איכפת לו ממני, אז הלכתי לחברות…”. בשיחה המקדימה עם עורכי הדין גדלי ושרין סולן, עוד בטרם הוגשו תביעות לגירושין, ובטרם נשלחו בני הזוג ליישוב סיכסוך, כמקובל על פי החוק, טוענת האישה, כי בעלה העלים לה את האייפד בעת שנרדמה, ומיד אחר כך, ביקש ממנה לעזוב את הבית.

בהסבר שנתן לאישתו למה העלים את האייפד,  טען הבעל: “כל מה ששלך שלי וכל מה ששלי שלך…” ואז הוסיף: “אכן לקחתי את האייפד וגיליתי שם, את התיעוד לפגישות שלך עם המאהב הסודי מהעבודה”. הבעל הבהיר לאישתו, כי הוא משער במי המדובר, והניח לפתחה שתי אפשרויות: להניח הכל ולעזוב את הבית, או שאני חושף הכל בעבודה שלך.

האישה טוענת, כי מדובר בסחיטה באיומים, שכן לא מדובר בתיעוד הרומן, אלא ביצירה ספרותית שהיא עמלה עליה כבר חצי שנה ובדעתה להוציא לאור ספר. עוה”ד סולן הדגישו בפני הלקוחה שלה, כי אם מדובר ב”יצירה ספרותית”, אז היא שלך ואין לך מה לדאוג, אבל אם מדובר במשהו אחר… עליך להחליט מה את רוצה לעשות.

בשלב הזה הודתה האישה בפני עוה”ד סולן, כי מדובר בכתיבה מתוך רגש על המפגשים עם החבר לעבודה, על המגע, על השיחות והקשר יוצא הדופן. עוה”ד סולן ציינו בפני האישה, כי אם היא חפצה בכתובה, עליה לנסות להגיע להסדר עם בעלה ולהימנע מלתת לו את האופציה, לפגוע ב”חבר לעבודה”, שגם הוא נשוי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments