ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

סטופמרקט קריות: נפתחה מחלקת כלי בית חדשה

מנהל סניף סטופמרקט קריות, דורון רפאלי, בחברת שתי מנהלות המחלקה. מאות פריטים של כלי בית נמכרים במחירי השקה צילום: שקד שחם
Tuesday December 14, 2021

שוברים את הכלים: סטופמרקט קריות, במיתחם I-WAY, בצומת קרית אתא, שהוא הסניף הגדול ביותר של הרשת בקריות, פתח מחלקת כלי בית חדשה, עם מגוון גדול של מוצרים במחירי השקה. ביום שישי הקרוב ייתקיים במקום פסטיבל יין, שיהווה גם השקה חגיגית של המחלקה החדשה.

מחלקת כלי הבית משתרעת על שטח של כ-200 מ”ר ויש בה מגוון גדול של מוצרי בית, מסירים ומחבטות ועד צלחות, סכום ופריטים משלימים למטבח. במחלקה יימכרו מוצרים של המותג ״פוד אפיל״ Food Appeal, שנחשב לאחד המובילים בתחום כלי הבית. המוצרים נמכרים במחירי השקה וזולים ביחס למקומות אחרים.

מחלקת כלי האוכל בסניף קריות נפתחה עם מגוון גדול של מוצרים במחירי השקה

מנהל הסניף, דורון רפאלי, ציין בשיחה ל”חדשות הקריות”: “החלטנו לפתוח את המחלקה בעקבות בקשות של הלקוחות. אנחנו ONE STOP SHOP ורוצים לספק ללקוחות שלנו את כל המוצרים שהם מבקשים, תחת קורת גג אחת. במחלקה החדשה נמכרים מוצרים איכותיים במחירי השקה. אני מזמין אישית את הלקוחות להגיע ולהתרשם”.

מנהל סניף סטופמרקט קריות, דורון רפאלי, בחברת שתי מנהלות המחלקה. מאות פריטים של כלי בית נמכרים במחירי השקה צילום: שקד שחם

לדברי רפאלי, המחלקה החדשה מצטרפת ליתר המחלקות של הסניף, כמו המסעדה שבה מוגש אוכל טרי, מחלקת הבשר, מחלקת הדגים, הפירות והירקות והמאפיה, שמספקת מידי יום מוצרים טריים וחמים. רפאלי: “אנחנו מספקים ללקוחות חווית קנייה, במקום יפה, נקי ועם שירות מעולה”.

ביום שישי הקרוב ייתקיים כאמור פסטיבל יין בסניף, עם זמר וכיבוד קל. האירוע המיוחד ישמש גם כהשקה של מחלקת כלי הבית החדשה.

סניף קריות של רשת סטופמרקט, פתוח בכל ימות השבוע, כולל שישי שבת, עד השעה 22.00.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments