י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ספר חדש לעיתונאי לשעבר אייל מויאל, תושב קרית מוצקין

ספרו החדש של אייל מויאל "אדומה"
Thursday September 10, 2020

הקורונה לא עצרה את העיתונאי לשעבר, אייל מויאל, מקרית מוצקין, שלא נח לרגע. בימים אלו ראה אור ספרו החדש, “אדומה” – שירים ויצירות אמנות, ובמקביל הוא מרצה בגלריות ומציג את עבודותיו בתערוכות בארץ ובחו”ל. 

מויאל, (49) תושב קריית מוצקין, נשוי ואב לשתי בנות, שימש במשך 20 שנה כעיתונאי בעיתונות המקומית ובתקשורת האלקטרונית. לפני כ-5 שנים הפך לאמן פעיל ומאז כבש כמעט כל פיסגה אפשרית בתחום, כשגולת הכותרת היתה לפני מספר חודשים, כשהוזמן להציג את עבודותיו בבית תרבות רוסיה בתל-אביב, ששייך לשגרירות רוסיה בישראל, ואף הוזמן לנאום בפני באי המקום ולספר על חייו ויצירתו.

בנוסף, סידרת העבודות זוכת הפרסים של מויאל “ימי קורונה”, שנוצרה בתקופת הסגר הראשון, תוצג השנה בגלריות בניו-יורק.

בימים אלו יוצא לאור ספר הביכורים של מויאל, “אדומה” – שירים ויצירות אמנות. בשיריו וביצירתו, ששולבו ביחד בספר, מבטא מויאל את עולמו הפנימי, תחושותיו, סלידתו מאלימות מיגדרית, גזענות וצביעות. בספרו לא חושש מויאל לחשוף את עצמו ולשתף את הקורא בהווייתו הפנימית העמוקה ולגעת בנושאים קשים כמו:  מוות, יתמות, אובדנות ועוד. בספר יש את מבטו הציני – אירוני, בנוגע לצביעותו ועליבותו של המימסד הפוליטי, שנחשף אף הוא בחלק משיריו הפוליטיים העוסקים בין השאר, בנושאים הבוערים שעל סדר היום בצורה אירונית ופסימית.

אייל מויאל נואם בשגריריות רוסיה

עבודותיו של מויאל, חבר באגודת הציירים והפסלים בחיפה והצפון, מוצגות בימים אלה בגלריות ברחבי הארץ ובתערוכה שמתקיימת בתיאטרון חיפה. 

הספר “אדומה” יהיה זמין לרכישה באמצעות אפליקציית ביט בפלאפון: 052-2666710 ובהמשך בחלק מרשתות הספרים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments