י"ט ניסן התשפ"ד, 27/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

סקר דיגיטלי “בקרוב אצלנו” נערך לראשונה בפארק התעשייה בקרית ביאליק

השוכר הפר הפרה יסודית את ההסכם ביניהם, תוך שצבר חוב ענק. איזור התעשייה קרית ביאליק. צילום ארכיון: דוברות העירייה
Tuesday November 17, 2020

איזה שירותים הייתם רוצים ליד העסק שלכם בפארק התעשייה של קרית ביאליק? שאלה חשובה זו עומדת במרכז סקר דיגיטלי, יוזמה משותפת של עיריית קרית ביאליק, משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים וחברת “מעוף”-משאבי אנוש וכוח אדם, שנערך בימים אלו.

מטרת הסקר היא למפות את הצרכים, על מנת לתת מענה מותאם ובכך לתרום לפיתוח סביבה עיסקית, מזמינה ומיטבית.

בימים אלו מובילה עיריית קרית ביאליק מהלך של פיתוח והתחדשות של פארק התעשייה. מצד אחד מתכננת העירייה שידרוג של האיזור הישן, שעתיד לשנות את פניו, ומצד שני מקדמת תוכנית להקמת איזור תעשייה חדש על שטח של 230 דונם. 

נכון להיום פועלים באיזור התעשייה מפעלים העוסקים בתחום הביטחון, הרובוטיקה, התקשורת הלוויינית והתעשייה המתקדמת, לצד מוסכים, נגריות, תעשייה מסורתית ומסחר. פארק התעשייה מאופיין בעירוב שימושים המאפשר מגוון שיתופי פעולה עיסקיים, יזמות ותעסוקה. 

אני רואה באיזור התעשייה את העוגן הכלכלי של העיר. אלי דוקורסקי, ראש העיר

על מנת לסייע ולקדם את העסקים בפארק התעשייה, יצא לדרך סקר “בקרוב אצלנו”. זו הפעם הראשונה שסקר  זה מתקיים בפארק תעשייה בארץ המותאם לצרכיו. המידע שייאסף ינותח ויוצג כמפת ביקושים, שתשמש את וועדת העסקים העירונית כאמצעי להצגת הביקושים בפני היזמים, בעלי עסקים, בעלי נכסים ובעלי עניין נוספים. כמו כן, תוצאות הסקר יהוו בסיס לקבלת החלטות הקשורות לפיתוח איזור התעשייה, הן בחלקו הוותיק והן בחלקו החדש.

ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: “אני רואה באיזור התעשייה את העוגן הכלכלי של העיר ומכיר בחשיבותה של שביעות רצונם של בעלי העסקים מהסביבה העיסקית בה הם פועלים. אנו מעוניינים לפעול לטובת קידום העסקים על בסיס נתונים וניתוח צרכיהם של העסקים באיזור. הנתונים ישמשו גם את מינהלת איזור התעשייה, בכדי להמשיך לשפר את השירות הניתן לעסקים ולהנגיש מידע בנוגע להזדמנויות עיסקיות לבעלי העסקים והנכסים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments