ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עוברים ל-5 ימי לימודים בחטיבות ובתיכון בקריית ביאליק

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אנו מאמינים, כי אנו עושים מהלך נכון". צילום: דוברות העירייה
Tuesday July 23, 2024

ימות המשיח: אם שמעתם קריאות צהלה מבתים רבים בקריית ביאליק, זה רק בשל הודעתו אמש (יום שלישי), של ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, על מעבר ל- 5 ימי לימודים בחטיבות הביניים ובחטיבה העליונה, החל משנת הלימודים הקרובה. ההכרזה שודרה בשידור חי בדף הפייסבוק והשתתפו בה, סגן ראש העיר ומחזיק את תיק החינוך, עו”ד בן אסבן, חברת מועצת העיר ויו”ר וועדת החינוך בת אל לוף, מנכ”ל העירייה ליאור טרגן, מנהל אגף החינוך עמי ראובן ועוזרת ראש העיר קארין כהן.

הודעתו של דוקורסקי הגיעה, לאחר חודשים רבים של בדיקות: “אנו מודיעים על מעבר ל – 5 ימי לימודים החל מראשון בספטמבר, בחטיבות הביניים ובבית הספר התיכון. קיימנו תהליך סדור של לימוד הנושא כולל ביקור בערים, שכבר מפעילות שבוע לימודים מקוצר. כמו כן, קיימנו הליך של שיתוף הציבור, שבו הפנינו שאלונים להורים, לתלמידים ולמורים. התוצאות היו מובהקות: כ- 75% מכלל ההורים, ו-83% מהתלמידים, הביעו את רצונם לעבור ל – 5 ימי לימוד. בכל בתי הספר מעל 80% מהמורים הביעו עמדה זהה”.

בהמשך הוסיף דןקורסקי: “אנו מאמינים, כי אנו עושים מהלך נכון. המשק כבר מזמן עבר ל- 5 ימי עבודה וזה הדבר הנכון גם במערכת החינוך. המעבר ל – 5 ימי לימודים, יאפשר לייצר זמן איכות משפחתי, למידה רציפה ומשמעותית יותר, בניית מערכת שעות לימוד מאוזנת, תוך התחשבות בצרכים של כל התלמידים. צוותי החינוך וההנהלה יהיו זמינים לתלמידים לאורך כל השבוע, מה שעשוי לתרום לתחושת הביטחון ולשיפור הקשר בין המורים לתלמידים. יום נוסף של מנוחה, יאפשר לתלמידים להפחית לחצים, להתרענן ולחזור לכיתה עם מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה. היום השישי יועד לפעילות החינוך הבלתי פורמלי, חוגי העשרה, ספורט ותנועות הנוער”.

בשורה משמחת לתלמידים, למורים ולהורים. המשק כבר עבר מזמן ל-5 ימי עבודה בשבוע. ראש העיר, אלי דוקורסקי צילום: ראובן קפוצ’ינסקי

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments