ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עיריית קריית מוצקין קיבלה תביעה על סך 1.260.000 שקלים

רוח רעה נושבת בעיריית קריית מוצקין. חוזים חתומים עם ספקים לא מתקיימים, כמו גם תשלומים לספקים נוספים. צילום: אתר העירייה והרשתות החברתיות. לפי ס' 27א'.
Sunday October 13, 2024

שיכרון הכוח: הרוח החדשה בקריית מוצקין, הפכה חיש מהר לרוח רעה, בזכות סגנון כוחני, ברוטלי, המנוגד לחוק. ההבטחות שניתנו לתושבים לפני הבחירות, בזכות שקיפות וניהול ציבורי תקין, הפכו מהר מאוד לחארטא ברטא. ההבטחות שניתנו לתושבים לאי העלאת מסים לפני הבחירות, הפכו להעלאת מסים כבדה על התושבים, אשר ירגישו זאת בכיסם בעוד חודשיים וחצי, עם תחילת שנת 25. מה נשאר מההבטחה אתם שואלים? כלוס. אפס. זירו. גורנישט. קלאם פאדי. אל העלאת המסים הגבוהה ביותר בקריות, יצטרפו בהמשך גם העלאות בצהרונים, ברישום לבתי הספר, בחוגים ובכל תחום בו ניתן לחלוב כספים מהציבור.

כדי לעשות סדר בעניין, עיריית קריית מוצקין, לא במצב כספי קטסטרופלי כמו שהיא מוכרת לציבור. עפ”י הודעת חבר האופוזיציה, עו”ד ורו”ח משה פרץ, העירייה לא בגרעון של 18 מיליוני שקלים, אלא בגרעון של כ-5.5 מיליון שקלים, פחות מקריית ביאליק עטורת הנכסים, הנהנת מאיזור תעשייה ענק, מהקריון עם 400 חנויות ומגרש חנייה של כ-3500 מקומות חנייה, בית המשפט, מר”מ זבולון עם שני המגדלים שלו, כך שהבכיינות של עיריית קריית מוצקין לא במקומה, כיוון שהספרים מראים אחרת.

עכשיו בואו נגיד, רק נגיד, שאם אין לעיריית קריית מוצקין כסף בקופה, איך היא מינתה סגן ראש עיר בשכר, העולה מיליונים בקדנציה? זוכרים את הבטחת הבחירות של ציקי אבישר, שאצלו לא יהיה סגן ראש עיר בשכר? זוכרים את הבטחתו גם אחרי הבחירות, שבקריית מוצקין לא יהיה סגן ראש עיר בשכר? יודעים מה זה אומר, שבעיריית קריית מוצקין מותר לשקר… ואיזה מסכנים התושבים.

ועוד מילה אחת בנושא מינוי הסגן בשכר. במיליונים הללו, ניתן היה לפזר עשרות רבות של מיגוניות ברחבי העיר, ליד גני ילדים, בפארקים, בגני שעשועים, בשכונות הוותיקות, ליד תחנות אוטובוס עמוסות, ליד בתי כנסת, במרכזים שכונתיים ישנים וסתם ברחובות העיר. מסתבר, שסגן אחד בשכר, שווה יותר מחיי אדם ומעשרות מיגוניות ברחבי העיר, ותחשבו על זה.

אם זאת הרוח הרעה הנושבת מהעירייה, אין פלא, שהיא מצפצפת על החוק. ערב כיפור קיבלה העירייה, תביעה על יותר מ-1.260.000 שקלים, בשל הפרת הסכמים חתומים, שהעירייה עצמה הכינה, הדפיסה, חתמה עליהם ושיגרה לחתימת הספקים. ברגע שציקי אבישר התיישב על הכיסא, הוא נתן הוראה, לא להתחשב בהסכמים החתומים ושלח את הספקים לדבר לקיר. גם כספים לספקים הפסיקה העירייה לשלם עם העלייה לשלטון. למה? כי ככה ציקי רוצה, מינהל תקין ושקיפות, זה לא הצד החזק שלו.

בכתב התביעה נטען, כי התובעות, פירסום D&Y MEDIA וחדשות הקריות, סיפקו במשך עשרות שנים, שירות מקצועי ברמה גבוהה, עם מחירים אטרקטיביים, וכי לאורך השנים סיפקו שירות ללא דופי ואף הגדילו לבצע עבודות רבות על חשבונן לפי דרישת העירייה, כדי לספק את צרכיה. הפסקת ההסכמים ללא כל התראה מוקדמת, מנוגדת להסכמים עצמם, אותה הכינה העירייה.

לפיכך כתב עו”ד מוני עזורה, המייצג את שתי התובעות בכתב התביעה: “הנתבעת (העירייה), עשתה דין לעצמה, הפסיקה לכבד הסכמי עבודה חתומים שנערכו על ידה, הפסיקה לשלם לספקים וביניהם התובעות, על עבודות שהיא עצמה ביקשה. התנהלות הנתבעת הינה כוחנית, ברוטלית, בניגוד לחוק, ובניגוד לקשרי עבודה תקינים עם התובעות במשך עשרות שנים. הנתבעת רמסה ברגל גסה הסכם עבודה חתום, כפי שנחתם עימה מדי שנה”.

העירייה לא מסרה את תגובתה לתביעה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments