י"ט ניסן התשפ"ד, 27/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עכואי נאשם בשני מקרי פריצה וגניבה ממכוניות בקריות

הנאשם פרץ, גנב, איים והשתמש בכרטיסי אשראי גנובים. צילום: אילוסטרציה
Wednesday March 27, 2024

פשע כפול: לשכת התביעות זבולון, הגישה לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושב עכו, בן 41, בגין שני מקרים של פריצה לרכבים באזור הקריות.

באישום הראשון נטען, כי תושבת הקריות החנתה בתאריך 10 למרץ השנה, בשעה 22.30 את רכבה במרכז ביג, בצומת קריית אתא. הנאשם הבחין שחלון הרכב פתוח, נכנס עם גופו לתוך הרכב, חיטט במקום וגנב משם ארנק ובו כרטיסי אשראי ותעודות. בהמשך, הוא עשה שימוש בכרטיסי האשראי בסכום כולל של 1884 שקלים. בעל בית קפה ברחוב חלוצי התעשייה, שגם אצלו קנה הנאשם דברים, שם לב, שהנאשם עושה שימוש לרעה בכרטיס ודרש ממנו להחזיר את מה שקנה. בתגובה, איים הנאשם לפגוע בו. באישום זה ישנם ארבעה סעיפי אישום: פריצה לרכב, גניבה מרכב, איומים וגניבה, ושימוש ברכיב תשלום.

בתאריך 16 לינואר השנה, בשעה 21.00, החנה תושב הקריות את רכבו, ברחוב דשנים בקריית אתא. הנאשם פרץ את דלת הרכב וגנב מתוכו ארנק ובו כרטיסי אשראי. בהמשך עשה שימוש בכרטיס וקנה בבית קפה בחלוצי התעשייה במפרץ חיפה (אותו בית קפה בו התעמת עם בעל המקום במקרה הראשון) בסכום של 234 שקלים.  גם באישום זה ישנם 4 סעיפים: פריצה לרכב, נטילת רכיב תשלום, גניבה מרכב ושימוש ברכיב תשלום.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments