ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

״פוש דיגיטל״: איך עולים לראש רשימת החיפוש בגוגל

ב"פוש דיגיטל" פיתחו את  שיטת "הקידום אורגני", שהוא תהליך של התאמת האתר לגוגל, ברמה הטכנית והעיצובית. צילום: מתוך אתר החברה
Wednesday December 29, 2021

עסקים רבים, בעיקר חדשים, מתלבטים איך להגיע לתודעת הציבור הרחב, בעידן של מדיה חברתית. ללא שיווק מתאים, איש לא ידע על קיום העסק וברור שהמכירות יהיו בהתאם. על כן החברות משקיעות הון עתק בניהול קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, כדי לייצר תזרים לקוחות חיובי.

בחברת ״פוש דיגיטל״, המתמחה בקידום עסקים באמצעות הרשת, זיהו בעיה מרכזית בקמפיינים השונים: ברגע שמפסיקים להשקיע כסף, ברגע שהקמפיין מפסיק להיות ממומן, גם כמות הנחשפים לאותו קמפיין יורדת פלאים.

אז איך בכל זאת עסק יכול לייצר לעצמו אפיק השקעה נוסף ללא עלויות גבוהות?

כדי לתת מענה לשאלה הזו, “פוש דיגיטל” מקדמים שיטה ייחודית של קידום אתרים בגוגל, תהליך של התאמת האתר לגוגל, ברמה הטכנית והעיצובית. קידום אתרים בשיטה הזו מייצרת עבור הלקוחות חשיפה גבוהה ומדויקת, כאשר אותה חשיפה תתורגם לכניסות לתוך האתר, ואותם קליקים יתורגמו כלידים. תשאלו, למה? איך? מה פתאום? התשובה פשוטה: זה קורה, כיוון שגוגל מתעדף אתרים שעומדים בדרישותיו.

אז איך עובדת השיטה של ״פוש דיגיטל״, אותה שיטה באמצעותה תגיעו לראש רשימת החיפושים המהירים?

“קידום אורגני” מורכב מ-208 פרמטרים של גוגל, חלקם גלויים כמו רספונסיביות, וחלקם סודיים.

בחברה הסכימו לחשוף את 5 הדרכים העיקריות שיעזרו לכם להכניס תנועה לאתר שלכם:

מנכ״ל משותף מארק זינביץ׳: ״אצלנו הפיתרון, איך להעלות לראש רשימת החיפוש בגוגל״. צילום: עצמי

תיקון שגיאות – על האתר שלכם לעמוד בכל ההערות והעידכונים של גוגל. שגיאות יכולות להיות קשורות ברמה הטכנית כמו: איטיות אתר, קישורים שבורים, וגם ברמה העיצוב כמו: מבנה לא נכון של האתר, גושי טקסט ועוד.

מערך קישורים – מדובר באותם נכסים דיגיטליים סמכותיים וחזקים, שחברת דיגיטל צריכה לקשר אליכם בצורה מדויקת על פי תחום וקהל יעד. ברגע שאותו אתר גדול ימליץ על האתר שלכם, גוגל תבין, שאם אתר גדול המליץ עליכם, אז כנראה שאתם גם חשובים, ותתעדף אותכם על אחרים.

תוכן רלוונטי ואיכותי – התכנים חייבים להיות ייחודים ולהיכתב על ידי אנשים מומחים, אשר חקרו את התחום ומבינים את התחום.

אופטימיזציה – למרות שלגוגל יש אלגוריתמים מורכבים מאוד, ישנם דברים שהוא עדיין מסתבך לאנדקס. מדובר כמעט על כל דבר בתוך האתר כמו: תמונות, עמודים, כותרות ועוד.

לדוגמא אופטיזמיה לתמונה: טקסט אלטרנטיבי – בו צריך לכתוב את תיאור מטרת התמונה. כותרת – נושא התמונה. כיתוב – נכתב עבור אנשים לקויי ראייה, שיאפשר להם להקליק על התמונה ולשמוע על מה התמונה מדברת. תיאור – הסבר על מה רואים בתמונה.

מנכ״ל משותף דניאל סרוסי: ״לא גודל החברה קובע, אלה הגדלת ראש וכושר הביצוע״. צילום: עצמי

בתמונה מוצגת ההתקדמות של האתר מעמודים האחרונים לעמודים הראשונים של גוגל, כך הלקוח מקבל חשיפה גדולה יותר וכמות לקוחות גדולה יותר.

עיקרון חמישי במודל, הוא הגדלת ראש. דניאל סרוסי מנכ”ל ״פוש דיגיטל״:  “הכלי החזק ביותר לקידום אתרים, הוא לא גודל החברה, לא שנות הניסיון שלה ולא הטכנולוגיה, אלא הגדלת ראש. על אותו מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים, לשים לב לאתר ברמה היומית, ולבדוק כל הזמן איך ניתן להגדיל תנועה רלוונטית ואיכותית לאתר. זאת על ידי הסקת מסקנות ותובנות מאותם נתונים שהיא רואה. חשוב מאוד גם  לא להפסיק ללמוד, כי התחום משתנה במהירות, גוגל משנה את התנאים שלה כל הזמן, לכן חשוב ללמוד כדי לא להישאר מאחור”.

לפרטים נוספים והתרשמות לחצו על הלינק של פוש דיגיטל  www.push-digital.co.il
לפרטים נוספים: 077-9977786.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
4 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
יובל
2 שנים

חברה מקצועית ברמות, אני עובד איתם שנים

נועה
2 שנים

מקצוענים ברמות

איתן
2 שנים

ניסיתי הרבה מאוד חברות שמבטיחות הרים וגבעות, פוש דיגיטל היחידים שיודעים לתת תוצאות

אורן
1 שנה

אלופים