ט"ז ניסן התשפ"ד, 24/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פיטרמן: “אתמודד בעוד חודשיים וחצי לתפקיד יו”ר וועד קרית חיים”

"ישראל ביתנו" אהבו את העבודה שעשיתי בנושא הטיפול בקהילת העולים. איציק פיטרמן
Wednesday March 24, 2021

אחוזי ההצבעה הנמוכים בבחירות לכנסת אתמול, העלו חשש בקרב נבחרי ציבור בקרית חיים, כי גם בבחירות לוועד, שייתקיימו עד ל-15 ביוני, יהיה אחוז הצבעה נמוך במיוחד, דבר שיכול להשפיע על התוצאות בצורה קיצונית. 

יו”ר וועד קרית חיים לשעבר, איציק פיטרמן, העלה חשש כי התוצאות לא ישקפו את רצון התושבים: “ראיתי מה שקרה בבחירות לכנסת בקרית חיים, אחוזי ההצבעה היו נמוכים מאוד. יכול להיות שזה בגלל מזג האוויר, אבל יכול להיות שלאנשים פשוט נמאס. אותי זה משגע, נותנים לציבור אפשרות להכריע והם לא מממשים את זה. אם בבחירות לכנסת לא באו להצביע, יש חשש רציני שבבחירות לוועד זה יהיה עוד יותר קיצוני”.

כבר יש תאריך לבחירות?

הן צריכות להתקיים עד ה-15 ביוני, על פי קביעתו של מחזיק תיק קרית חיים במשרד הרשם. הוא גם קבע שהסיעות היוצאות יישלחו נציגים, כדי להקים את וועדת הבחירות.

אתה רואה קשר בין אחוז ההצבעה הנמוך בבחירות לכנסת, למה שיקרה בבחירות לוועד?

בוודאי שאני חושש מזה, כי גם בבחירות הקודמות לוועד, אחוז ההצבעה היה נמוך. יש על הפרק נושאים מהותיים, קיומיים לאגודה, כמו התביעה של “מי כרמל”, הבעיות עם נציגות רשות המים ועוד. האגודה הזו שווה מיליוני שקלים ואם אנשים לא יבואו להצביע, בסוף מי שינהל אותה, זה לא מי שישקף את רצון התושבים. יש 17 אלף בעלי זכות הצבעה וחשוב שחלק גדול מהם יבואו ויכריעו. אני מתכונן בחודשים הקרובים לעודד אנשים לבוא ולהצביע.

אתה מתמודד סופית?

כן, החלטתי להתמודד, אני מארגן בימים אלו קבוצה של צעירים ואנשים וותיקים שנרוץ יחדיו. אני מקווה שנצליח לזכות ולנווט את האגודה אל המאה העשרים ואחד. יש לאגודה הרבה נכסים והשאיפה היא להקים חברה כלכלית שתנהל אותם, כך שתניב הכנסות לטובת התושבים. התחלתי את התהליך בתחילת הקדנציה הקודמת, כשעמדתי בראש הוועד, אבל לא הספקנו לסיים. אני מקווה שבקדנציה הבאה הדבר יקרה.

הרשם
שלח הודעה אודות
3 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
פיטרמן איציק
2 שנים

תאריך סופי לבחירות יום ג 27 ליולי 2021

מיכל
2 שנים

שאלה: מר פיטרמן היקר, היית שנים בראשות הוועד, למה לא הוקמה חברה כלכלית עד היום? למה נחתמו חוזי שכירות לנכסים בבעלות הוועד בסכומים מגוחכים?

פיטרמן איציק
2 שנים
Reply to  מיכל

מיכל לצערי הנכסים הושכרו לפני עשרות בשנים לפני היותי יושב ראש נכסים חדשים מעטים שעוד היו הושכרו במחיר ראלי, לגבי החברה הכלכלית לאחר בדיקה קבלנו המלצה להפריד את הנכסים ממפעל המים ההמלצה היתה זמן קצר לפני שסיימתי את תפקידי ולא הספקתי להביא אותה לדיון זה מה שאני רוצה לעשות בעתיד במידה ויתאפשר,יום טוב.