י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

סניף “פיצה האט” בקרית מוצקין שינה את הרגלי האכילה בקריות

אם מדברים שוב על סגר, חובה להכין מראש תוכנית כלכלית שלא נגיע שוב לכאוס. ירון ודיקלה סלמן
Sunday August 8, 2021

את סניף ‘פיצה האט’ במיתחם תחנת ‘דלק פז’, בצפון קרית מוצקין, פתח איש העסקים וחבר מועצת עיריית קרית ביאליק, ירון סלמן, בסוף חודש ינואר, לקראת סוף הסגר השלישי. הימים היו לא פשוטים, אבל סלמן החליט, כי זה הזמן לעשות מהלך נועז, לאור המצב ששרר באותה עת. לדבריו: “הרשת הארצית מצאה בזמנו לנכון לפתוח סניף בצפון קרית מוצקין, בעיקר בשל המיקום המעולה. המקום ממש במרכז הקריות, מרחק קצר מקרית ביאליק וקרית ים, והמיקום של סניף שעובד בעיקר על משלוחים, הוא דבר סופר חשוב”.

בתקופת הסגרים, עסקי המשלוחים עבדו מצוין, וזו גם עוד סיבה שהוחלט על פתיחת הסניף החדש. בהמשך, המגבלות הוסרו והסניף החל גם לארח במקום, עם 15 מקומות ישיבה. סלמן הצליח תוך זמן קצר להפוך את הסניף החדש, למוסד מוכר ומכובד בקריות: “הדבר הכי חשוב בעסקי המזון, הוא איכות השירות וחווית השירות, ואלו נושאים שמלווים אותנו מהיום הראשון ואנו כל הזמן משתפרים בהם. כמובן שגם הכנסנו לתפריט מגוון מוצרים, בהם פיצות מיוחדות, פסטות, סלטים, תפוחי אדמה מוקרמים, ואנו לא רק עוד מקום לאכול פיצה. מאוחר יותר, גם התחלנו לעסוק בקייטרינג ואנו מארגנים אירועים עד 100 איש, עם תפריטים חלביים. בהחלט עוד פן של העסק שאני מפתח כבר כמה חודשים, תוך שאני מביא לביטוי את הניסיון שצברתי משך שנים בניהול עסקים מתחום המזון, כולל ניהול אולם אירועים”.

בזמנו דיברת על בעייה בגיוס עובדים. היא עדיין קיימת?

גם היום קיימת בעייה של גיוס עובדים וממש לא קל להביא עובדים לעסק. אני משתדל לתת את כל מה שאני יכול לאלו שעובדים איתי. בעיניי, אין דבר יותר חשוב בעסק מאשר ההון האנושי. אני מעורב בחיי העובדים, מנסה לסייע להם, כי אני די קרוב אליהם בגיל ויכול לנסות לכוון אותם. אני משתדל שהעבודה תהיה נעימה, תוך כיבוד הדדי, ומעריך אותם בשכר. לפעמים עושים תחרויות מי מוכר יותר, ואני מתגמל את הזוכה. זה טוב לעסק וטוב לעובדים.

משתדלים לתת כל מה שאנו יכולים לאלו שעובדים איתנו. ירון ודיקלה סלמן

אישתך דיקלה שותפה מלאה בעסק?

שותפה מלאה. יש לי עוד עסקים, אני רץ ממקום למקום והיא בעיקר בסניף “פיצה האט” בקרית מוצקין. אנו מנסים להיות הכי אפקטיביים שאפשר. העבודה היא מסביב לשעון והמצב במשלוחים קשה, כי אין ממש מנוחה. אנחנו שמים דגש על הדברים הקטנים, כמו למשל שהשליחים שלנו נוסעים בקטנועים חכמים, שהמהירות שלהם מוגבלת. אני יודע בדיוק איך כל אחד מתנהג על הכביש, ומי שמשתולל לא יעבוד אצלי. הבטיחות מעל הכל.

איך זה להיות איש עסקים בתקופה של קורונה?

זו תקופה מאוד מאוד קשה ומאתגרת. לדעתי, אחרי שנה וחצי של קורונה, המדינה צריכה להפיק לקחים ואם מדברים שוב על סגר, חובה להכין מראש תוכנית כלכלית שלא נגיע שוב לכאוס. אני לא יודע מה יקרה אם שוב יסגרו אותנו, ואני מקווה שזה לא יקרה. בינתיים אנו נהנים מכך, ששינינו את הרגלי האכילה בקריות.

“פיצה האט” סניף קרית מוצקין, מיתחם תחנת דלק פז, שדרות ירושלים 1, טל’: 052-2791061

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments