ט"ו ניסן התשפ"ד, 23/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פסק הדין בוטל והילדים יחזרו מהאב לאם

בשל העובדה שהחשוד הוא דר רחוב, לא ניתן היה לשחררו למעצר בית עד השלמת החקירה. בית משפט השלום בחיפה.
Wednesday March 17, 2021

חמישה חודשים לאחר שבית משפט לענייני משפחה בנצרת קבע, כי במידה והאישה תעבור להתגורר בקריות, ליד משפחתה, היא תאבד את המשמורת על הילדים, נדון הנושא שוב בבית המשפט ופסק הדין המקורי בוטל. כעת יוגש לבית המשפט תסקיר, שיקבע מהי טובת הילדים ורק אז יקבע אם האישה, שכבר עברה לקריות, תקבל את ילדיה לידה, או שהם יעברו למשמורת האב.

כפי שדווח בלעדית ב”חדשות הקריות”, בחודש ספטמבר, קבע בית המשפט, שבמידה והאם תעבור דירה מעפולה לקריות, שם היא יכולה להיעזר בבני משפחתה בגידול הילדים, היא תאבד עליהם את המשמורת. בריאיון ל”חדשות הקריות” אמר אז עורך דינה של האישה, עו”ד יריב ואקנין: “לא ייתכן כי “כעונש” על מעבר דירה, בית המשפט יעביר את המשמורת על הקטינים ללא קבלת חוות דעת או תסקיר מטעם העו”ס או בעל מקצוע. בשעה שבית המשפט יודע, כי הלכה למעשה האימא העתיקה את מקום מגוריה למקום קרוב, שאין בו כדי לסכל במיפגשים המצומצמים בין האב לילדים”.

לאחרונה חזר שוב הנושא לבית המשפט המחוזי בנצרת, לאחר שהאישה עברה לקריות, בעוד הילדים שעברו לגור אם האבא, לא הסכימו להישאר אצלו תקופה ממושכת. בדיון שהתקיים, טען עו”ד ואקנין: “אחרי החלטת בית המשפט קמא, להעביר את הילדים, למרות שהאישה סברה שההחלטה לא במקומה, למרות שלא התקבל תסקיר ולמרות שחשבנו שהייתה שם טעות חמורה מאוד, יישמנו את פסק הדין, הכנו מזוודות ושלחנו את הילדים לאבא, אך זה החזיק 3 ימים. הילדים לא רוצים להיות אצל האבא תקופה ממושכת”.  

בית המשפט קבע: “בהסכמת הצדדים, שקיבלו את המלצתנו, אנו מורים על ביטול פסק דינו של בית המשפט קמא. הדיון יוחזר לבית המשפט, על מנת שיזמין תסקיר עדכני ויבחן את שאלת העתקת מקום המגורים של הקטינים באספקלריה של טובתם ובמידת הנדרש, כפי החלטתו של בית המשפט קמא, גם יידונו שאלות של משמורת וזמני שהות. בית המשפט ידאג לעשות כן בדחיפות המרבית, בשים לב לעובדה, כי שנת הלימודים החלה זה מכבר ויש מקום ליתן הכרעות סופיות”.

הרשם
שלח הודעה אודות
4 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
פרץ
2 שנים

עו”ד ואקנין עורך דין משכמו ומעלה! ישר כוח!

עדי
2 שנים

עוררך דין ועקנין תותח על מומלץ בחום

א כ
2 שנים

עורך דין ואקנין מוח נדיר!!
זוכר את כל תורת המשפטים בעל פה!!

בני הלוי
2 שנים
Reply to  א כ

עלה והצלח