כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צ’ינגיז קאיבנוסיינוב בן 65 החשוד העיקרי ברצח בקריית ים

בקשה למתן צו מניעה נגד הטרדה. סכסוך השכנות עלה מדרגה. בית משפט השלום בקריות. צילום: יוסי גרובר.
Sunday October 8, 2023

ריב שיכורים: אחד מכיווני החקירה העיקריים של חוקרי המשטרה, בפרשת רצח ולדימיר טימופייב, בן 57, מקריית ים, כי הרצח התבצע על רקע ויכוח רומנטי. מהחקירה עד כה עולה, כי החשוד העיקרי ברצח, צ’ינגיז קאיבנוסיינוב, בן 65, מקריית ים, חשד כי חברו למסיבות השתייה, ולדימיר טימופייב, יצא עם חברתו לשעבר. על רקע זה, חושדים החוקרים, התלהט ביניהם ויכוח, בעת התכנסות בביתו של המנוח לשתיית אלכוהול בהשתתפות חברים נוספים, בסופו נדקר המנוח ומת לאחר מכן בבית החולים רמב”ם בחיפה.

כזכור, הרצח אירע בשבוע שעבר בביתו של הקורבן, בעת שבמקום התאספה חבורה של אנשים לבילוי ושתייה. טימופייב נדקר באורח אנוש ומותו נקבע בבית החולים. שעות ספורות לאחר האירוע הצליחו בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל”פ אשר), לעצור חמישה מעורבים ברצח, 4 גברים ואישה אחת. לטענת המשטרה, קאיבנוסיינוב הוא החשוד בביצוע הרצח. ההערכה היא, כי הדקירה הייתה בעת מריבה בין שיכורים, כאשר בין הקורבן לחשוד ברצח קיים מתח נוסף, מאחר שהחשוד ברצח חשד כי הקורבן יצא עם בת זוגו לשעבר.

בסוף השבוע הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו, בבית משפט השלום בקריות. סניגורו של החשוד, עו”ד בוריס שרמן, מהסניגוריה הציבורית, ביקש מבית המשפט לבחון את קיומן של ראיות, הקושרות את החשוד הספציפי לרצח. לדבריו, מדובר בבן אדם בן 65, לא צעיר, נעדר כל עבר פלילי וביקש שהמעצר יוארך בפרק זמן מינימאלי, כדי לקבוע בוודאות האם אכן מדובר ברצח. “לא ברור אם הבן אדם נפטר, אם קיבל סיוע רפואי מיד, עד כמה הפציעות היו הפציעות, שמעידות על כוונה תחילה וכדומה”.

השופט שלמה מיכאל ארדמן, ציין בהחלטתו, קיים חשד סביר, שהחשוד מעורב בביצוע העבירות והאריך את מעצרו עד תאריך 12 לאוקטובר.

גם יתר המעורבים בפרשה הובאו לבית משפט בסוף השבוע, כאשר חלקם שוחררו ממעצר וחלקם הוארך מעצרם בימים בודדים.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments