ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צעדת קריית ביאליק ה-41 תתקיים בשבת הקרובה ה-1 ביוני

הצעדה הוותיקה והגדולה ביותר בקריות, פתוחה לכל התושבים, גם מהקריות הסמוכות.
Wednesday May 29, 2024

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק: למרות המלחמה המתמשכת, החליטו קברניטי עיריית קריית ביאליק, להמשיך את שגרת החיים ולהפוך את הצעדה לעמוד בסימן הקריאה לשחרור החטופים. הצעדה ה-41 של קריית ביאליק, תערך בשבת הקרובה, 1 ביוני, בציון 90 שנה לעיר, שעלתה על הקרקע בחודש יולי 1934. עוד תעמוד הצעדה בסימן עיר ירוקה ובריאה.

הצעדה תחל בשעה 07:30 מהכניסה לשמורת הטבע “עין אפק” (בסמוך לשכונת “אפקה” החדשה). הצעדה תקיף צפונה את השמורה לעבר בריכות הדגים, תפנה מזרחה לכיוון קריית אתא, על מסלול במשטח חולי, ומשם תפנה מערבה לכיוון השמורה, בין שדות התירס והחמניות.

בכניסה לשמורה, עד למצודה הצלבנית (עליה ניתן לעלות ולהצטלם), ניתן יהיה לשמוע ציוצי ציפורים ולחזות בחיות טבע נדירות. בנחל הזורם בשמורה, ניתן יהיה לראות בעלי כנף ואלפי דגים, כולל שפמנונים בגודל של כחצי מטר. במהלך הצעדה ובאיזור הסיום, יהיו פינות יצירה ופסלים חיים.

מסלול הצעדה מיועד לכל המשפחה ואורכו 4,2 ק”מ. לאורך המסלול יהיו עוקבי מים קרים. הצעדה אינה מצריכה רישום וכל משתתף יוכל לצעוד וליהנות. טקס הסיום וחלוקת הגביעים לבתי הספר, תנועות הנוער ואגודות הספורט, יתקיים בשעה 09:30 בתוך השמורה. הסעות לתושבי קריית ביאליק, יחלו בין השעות 08:30 – 08:00, בתחנות האוטובוס הסמוכות למסלול המטרונית. פיזור בתום הצעדה יהיה בשעות 10:00 – 11:00, על ציר תחנת האוטובוס הסמוכות למסלול המטרונית. הצעדה חינם לכל הגילאים והצועדים מתבקשים לא להביא עימם בעלי חיים.

עד היום הודיעו כי יצעדו יותר מ-5000 צועדים, גני ילדים, בתי ספר, תנועות נוער, אגודות ספורט ומשפחות עם הורים סבים וסבתות. הצעדה פתוחה גם לצועדים ולקבוצות מהערים הסמוכות.

ראש העיר אלי דוקורסקי: “קריית ביאליק ערוכה לקבל את כל הצועדים האוהבים את הטבע, הבריאות, הספורט, המשפחתיות והאווירה הטובה. קריית ביאליק הינה עיר שמקדשת את הפעילות הספורטיבית, ואני מזמין את כל תושבי הקריות לחגוג עמנו בפעילות נעימה ובריאה, שנערכת בסימן שחרור החטופים וציון 90 שנה לעיר. זוהי שעתה היפה של קריית ביאליק”.

מנהל הצעדה יוסי דואק: ” לאחר וותק של עשרות שנים, אני מאמין, שהתושבים יצביעו גם הפעם ברגליים ויגיעו בהמוניהם להפנינג, שכולו ספורט ובריאות. אנו ערוכים לקבל באהבה את כל המשתתפים”.

טקס חלוקת הגביעים לקבוצות המאורגנות בצעדה, כפי שהיה בשנה שעברה. צילום: דוברות העירייה

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments