י"ב ניסן התשפ"ד, 20/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צעיר בן 22 שדד 40 ש”ח מילד בן 7

מתקין הפרגולות טוען, כי הוא מאוים על חייו. בית משפט השלום בחיפה. צילום ארכיון
Tuesday April 13, 2021

חכם על חלשים. סגן נשיא בית משפט השלום בקריות, השופט יוסי טורס, גזר שלושה חודשי מאסר בעבודות שירות, על צעיר בן 22, שהורשע בגניבה מקטין במפרץ חיפה. חודש מתוך השלושה, הוא ירצה בחופף לעונש מאסר אחר שהוא מרצה, תשעה חודשים בעבודות שירות, בגין עבירות סמים, וחודשיים נוספים הוא ירצה במצטבר.

מכתב האישום עולה, כי ביום האירוע סמוך לשעה 08.30,  הבחין הנאשם בקטין, שהיה אז בן 7, כשהוא רוכב על אופניו במפרץ חיפה. הנאשם פנה לקטין ושאל אותו, האם הוא יודע “מתי חנות סקס ליין תיפתח”. בהמשך, גילה הנאשם עניין בתכולת תיקו של הקטין ולאחר שקיבל לידיו את התיק וחיטט בו, החזירו לקטין ודרש ממנו להוציא את תכולת כיסיו. הקטין הוציא מכיסו ארנק, הציג את תוכנו לנאשם וזה בתגובה איים עליו באומרו: “תקשיב, אני בן אדם טוב, אם אתה לא תביא לי את הכסף אצטרך להרים עלייך יד”. הקטין נענה לדרישת הנאשם ומסר לו סך של 40 שקלים שהיו בארנק”. בכתב האישום צויין עוד, שכל אותה עת אחז הנאשם לסירוגין בכידון אופניו של הקטין.

הנאשם הורשע בעבירה של דרישת רכוש באיומים. במהלך המשפט התברר, כי מדובר בצעיר שכבר הסתבך עם החוק ומרצה עונש מאסר בעבודות שירות, בגין עבירות סמים. התביעה ביקשה להחמיר עימו, בעוד עורך דינו ביקש מבית המשפט להתחשב בעובדה, שהנאשם קיבל אחריות מלאה על מעשיו והתנצל. עוד ציין, כי מאז האירוע לא נפתחו נגדו תיקים פליליים, כי לא הופעלה אלימות וכי היה בגילופין בעת המעשה.

הנאשם הודה במעשיו, סיפר על מצבו הכלכלי הקשה וביקש שלא למצות עימו את הדין.

השופט טורס התחשב בעובדה, שנאשם הודה במעשיו וגזר עליו שלושה חודשי בעבודות שירות, חודש בחופף לעונש הנוכחי שהוא מרצה, ועוד חודשיים במצטבר. כן גזר עליו ארבעה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסך 2000 שקלים לקורבן.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments