כ"ג ניסן התשפ"ד, 01/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שווקו כל הדירות בפרויקט “נתיב ים” בקריית ים

פרוייקט "נתיב ים" של קבוצת נתיב בקריית ים. צילום: קבוצת נתיב
Monday May 29, 2023

שכונה מושכת: קבוצת נתיב סיימה את שיווק פרויקט “נתיב ים” בשכונת פסגות ים בקריית ים, ומכרה את כל הדירות. בעסקאות אחרונות שסגרה החברה בפרויקט, נמכרו דירת 4 חדרים בקומה ה-13 בבניין השלישי, בשטח של כ-105 מ”ר עם מרפסת בשטח של כ 15 מ”ר, חנייה ומחסן (הדירה שימשה כדירה לדוגמא בפרויקט). בעסקה שנייה נמכרה דירת 4.5 חדרים בקומה ה-15 בבניין הרביעי, בשטח של כ-111 מ”ר ומרפסת בשטח של כ-18 מ”ר, חנייה ומחסן. שתי הדירות נמכרו במחיר של 1.850 מיליון שקל כל אחת.

פרויקט “נתיב ים” כולל 4 מגדלים בני 17 קומות, עם כ-300 דירות שנמכרו בשוק החופשי. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ורחב במיוחד, וכולל דירות בנות 3, 4, 4.5, 5 ו-6 חדרים מרווחות, ופנטהאוזים במפרט גבוה. במרכז הפרויקט נבנה פארק רחב ידיים עם פינות משחק, שבילי גישה והצללה, ומרחבים ירוקים.

לדברי שמחה גרידינגר, יו”ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל”ן, “הפרויקט משך ביקושים גבוהים הודות לסביבת מגורים שלמה שהוא מעניק – מיקום מעולה, רמת חיים גבוהה, שטחים קהילתיים פתוחים, קרבה לים ונוף מרהיב, פארק ירוק במתחם ונגישות תחבורתית מצוינת. רוב הרוכשים בפרויקט מאזור חיפה והקריות. רובם משפרי דיור מקריית ים, ולצידם משפרי דיור מחיפה והקריות הסובבות אותה. במהלך השיווק נרשמה תופעה של כמה בני משפחה אחת שקנו מספר דירות כדי לגור בסמיכות”.

פרויקט נתיב ים שנבנה בשכונת פסגות ים, בקריית ים המתפתחת, מציע לדייריו חוויית מגורים בשכונה פרטית, בסביבה איכותית ומתקדמת הכוללת גם ריאה ירוקה, טיילת, מסעדות ומרכזי מסחר, מבני ציבור ומתחם מסחרי. הדיירים ייהנו משירותי קהילה ותשתיות הקיימים בשכונה, וכן מנגישות תחבורתית גבוהה לתחנת הרכבת והמטרונית.

לקבוצת נתיב פיתוח פעילות ענפה בקריית ים, עם קרוב ל-2,500 יח”ד בשלבי תכנון וביצוע שונים, ביניהן פרויקט המשלב מחיר למשתכן ושוק חופשי בצמידות לשכונת סביוני ים, ובו 6 בניינים עם כ-300 דירות; שכונה יוקרתית סגורה על קו הים בשכונת נווה חוף. בנוסף, לחברה תכניות התחדשות עירונית בעיר עם פוטנציאל לבניית מעל 3,000 יח”ד.

בפריסה ארצית, קבוצת נתיב בונה ומתכננת כיום כ-11,000 יחידות דיור, כ-7,500 דירות במסגרת התחדשות עירונית והשאר בפרויקטים יזמיים על קרקעות שבבעלותה בכל רחבי הארץ, כולל פרויקטים בפריים לוקיישן בקו ראשון לים ובלב אזורי הביקוש. קבוצת נתיב מביאה עימה לפרויקטים שהיא מקדמת כיום עוצמה ידע וניסיון רב של 30 שנה, עם אלפי דירות שאוכלסו.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments