את המנגינה הזאת מסתבר, אי אפשר להפסיק: ב-5 השנים האחרונות, בהן עורכת לשכת סוכני הביטוח, סקר שביעות רצון בתחום שירותי הדרך, כחלק מסקר הביטוח האלמנטרי והמוצרים המשלימים: שירותי דרך, תוכנות וכו׳, זכתה שוב קבוצת קופל בסקר בלתי תלוי, בו דירגו סוכני הביטוח את איכות השירות שהם מקבלים מהחברות השונות.
בתחום שירותי הדרך, זכתה קופל בציון 9.1, מול חברות הביטוח, שהממוצע בהם היה נמוך משמעותית. בתחום שיווק כתבי שירות מחוץ לפוליסה, במקום הראשון זכתה קופל עם 25%, בעוד שבמקום השני, זכתה חברה עם 15% מהנשאלים.
הסקר נערך בחודש אוקטובר והשתתפו בו כ- 800 סוכני ביטוח.
יו”ר הוועדה האלמנטרית בלשכת סוכני הביטוח, קובי צרפתי, שהציג את תוצאות הסקר אמר בדבריו: “כל הכבוד למיקי קופל, שנותן את השירות המעולה ללקוחות שלנו ועובד רק דרך סוכני הביטוח”.
לאחר זכייתו אמר קופל: “אני מודה ללשכה ולסוכנים על בחירתם באלופים של קופל. הסקר מצביע על תוצאות של מקצוענות בשירות ומאמץ שאנו עושים כל השנה, על מנת שלקוחותינו יהיו מרוצים ויקבלו את השירות הטוב ביותר”.