ט"ו אדר ב' התשפ"ד, 25/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קבוצת קופל זוכה לשבחים שנה חמישית ברציפות

מיקי קופל: המזוודה המעופפת. צילום: קופל גרופ
Monday November 22, 2021

את המנגינה הזאת מסתבר, אי אפשר להפסיק: ב-5 השנים האחרונות, בהן עורכת לשכת סוכני הביטוח, סקר שביעות רצון בתחום שירותי הדרך, כחלק מסקר הביטוח האלמנטרי והמוצרים המשלימים: שירותי דרך, תוכנות וכו׳, זכתה שוב קבוצת קופל בסקר בלתי תלוי, בו דירגו סוכני הביטוח את איכות השירות שהם מקבלים מהחברות השונות.

בתחום שירותי הדרך, זכתה קופל בציון 9.1, מול חברות הביטוח, שהממוצע בהם היה נמוך משמעותית. בתחום שיווק כתבי שירות מחוץ לפוליסה, במקום הראשון זכתה קופל עם  25%, בעוד שבמקום השני, זכתה חברה עם 15% מהנשאלים.

הסקר נערך בחודש אוקטובר והשתתפו בו כ- 800 סוכני ביטוח.

יו”ר הוועדה האלמנטרית בלשכת סוכני הביטוח, קובי צרפתי, שהציג את תוצאות הסקר אמר בדבריו: “כל הכבוד למיקי קופל, שנותן את השירות המעולה ללקוחות שלנו ועובד רק דרך סוכני הביטוח”.

לאחר זכייתו אמר קופל: “אני מודה ללשכה ולסוכנים על בחירתם באלופים של קופל. הסקר מצביע על תוצאות של מקצוענות בשירות ומאמץ שאנו עושים כל השנה, על מנת שלקוחותינו יהיו מרוצים ויקבלו את השירות הטוב ביותר”.

התעודה בה זכתה חברת ״קופל גרופ״

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments