י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פרוייקט פינוי בינוי בנשר עם 360 יח״ד ב-3 מגדלים

אוכלוסיית העיר נשר צפוייה לשלש את עצמה ב-20 שנים הקרובות. פרוייקט פינוי בינוי של קבוצת תצפית בנשר. הדמייה: אדריכל גיורא גור
Sunday December 5, 2021

קבוצת תצפית נדל”ן, תבנה פרוייקט פינוי בינוי מעורב שימושים בעיר נשר, הכולל 366 יחידות דיור חדשות ב-3 בניינים בני כ-25 קומות, ו-5,000 מ”ר בשטחי מסחר. החברה צופה מחזור מכירות בהיקף של כ-580  מיליון שקל.

החברה שוקדת בימים אלה, על גיבוש והגשת התב”ע לאישור הוועדה המקומית לתיכנון ובנייה מורדות הכרמל-נשר, הכוללת גם קרקע משלימה שתינתן לחברה על-ידי רשות מקרקעי ישראל, זאת על פי תוכנית המתאר התומכת בנתינת קרקע משלימה במיקום זה.

עד כה חתמו למעלה מ-80% מהדיירים במיתחם, הממוקם ברחוב אברהם פרץ, בפאתי העיר נשר. הפרוייקט החל עם 38 בתי אב ובהמשך צורפו לפרוייקט עוד שני בניינים עם 18 דיירים, כך שבסך הכל מדובר ב-56 דירות תמורה. התוכנית זכתה לרוח גבית מראש העיר וממהנדס העיר.

תמהיל הדירות החדשות בפרוייקט יכלול דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם נוף מרהיב לכיוון הים והקריות. הפרוייקט ממוקם בכניסה לעיר ובקירבה לטכניון, לכביש 6 ולתחנת רכבת עתידית של רכבת ישראל. מתחת ולפניי הבניינים אין שום מבנים שמסתירים, כך שמובטח לדיירים נוף פתוח עם חזית לנמל חיפה ולים. עם השלמת כביש חוצה צפון, העיר נשר תהיה מחוברת לעורק הראשי של מדינת ישראל ותקרב אותה למרכז.

נתי כרמי, משנה למנכ”ל קבוצת תצפית: “העיר נשר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה חזקה בהובלת ראש העיר. המיקום של נשר עצמה, העיר הראשונה לפני הקריות וחיפה, קוסם לקהל יעד של זוגות צעירים ומשפרי דיור מכל הערים הסובבות. יחס פינוי בינוי של כ-1:6 יח”ד, יאפשר את הגדלת ההיצע ביחס לביקושים מחד ושומר על כלכליות הפרויקט מאידך”.

לפי התחזיות, אוכלוסיית העיר נשר צפויה כמעט לשלש את עצמה עד שנת 2040, מ-26 אלף תושבים כיום לכ-70 אלף בעוד שני עשורים. ביולי השנה אושרה בוועדה המחוזית תוכנית מתאר כוללנית לעיר נשר, הכוללת תוספת של 10,500 יחידות דיור, שיתנו מענה לגידול הצפוי באוכלוסייה, תוספת 1.318 מיליון מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר ועוד 45,500 מ”ר עבור צרכי ציבור.

בעיר צפוי לקום איזור תעסוקה חדש במקום אתר מחצבה “4 וחצי” שכבר לא בשימוש. כמו כן מתוכננים פיתוח ובניית מוקדי תיירות קיימים וחדשים בעיר, הקמת כביש עוקף חדש לנשר, צירי מערכת הסעת המונים ונתיבי תחבורה ציבורית וכן מיקום חדש לתחנת הרכבת העתידית, רכבת העמק בסמוך למרכז העיר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments