י"ח ניסן התשפ"ד, 26/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קטין בן 14 מקרית חיים מטיל אימה על הקריות

מתקין הפרגולות טוען, כי הוא מאוים על חייו. בית משפט השלום בחיפה. צילום ארכיון
Tuesday October 19, 2021

יותר מדי סרטי פשע, ראה כנראה קטין בן 14 מקרית חיים, שנעצר בחשד לביצוע מספר רב של עבירות תוך פרק זמן קצר באיזור הקריות, ובהם מעשי שוד, תקיפה, גניבה ואיומים.

מבקשת המעצר עולה, כי החשוד נעצר פעם אחר פעם, אבל שוחרר בידי קציני חקירות, שהתרשמו מגילו הצעיר. למרות שנשלח למעצר בית, הפר הקטין את תנאי השיחרור שוב ושוב וביצע עבירות רבות.

המשטרה מייחסת לקטין עבירות חמורות: איום בסכין על אישה, שתיתן לו את הפלאפון שלה. נהיגה ברכב ללא רישיון, תוך הפרת מעצר בית. החזקת סמים, גניבה מסניף שופרסל בקרית מוצקין וגניבה מסניף סופר פארם. 

במקרה אחר, הוא גנב קורקינט מילד בעל צרכים מיוחדים ודרש ממנו כסף, כדי שיחזיר את הקורקינט. פעם אחרת גנב אופניים מילד בקרית מוצקין, תוך שתקף אותו. במקרה נוסף, יצא עם עגלה מלאה במצרכים מתוך סופר בקריות מבלי לשלם. הוא חשוד גם בתקיפת נהג אוטובוס, בגרימת נזק כבד לאוטובוס, התעללות בחיות ועוד.

עו”ד שרית גולן, שייצגה את העבריין הקטין בדיון, ציינה את גילו הצעיר וטענה, כי קציני משטרה שיחררו אותו פעם אחר פעם והמעצר האחרון הגיע, לאחר שלדבריה, סירב החשוד לשתף פעולה עם קצין מודיעין של התחנה ולמסור פרטים על עבירות נוספות שעשה. עורכת הדין ביקשה לשחררו למעצר בית, אצל דודתו וסבתו. 

השופט ערן נווה ציין, כי לאור ריבוי העבירות, למרות גילו הצעיר, אין ברירה אלא לאפשר למשטרה לסיים את החקירה כשהוא במעצר. לאור זאת האריך השופט את מעצר הקטין ב-48 שעות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments