ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קפטן הנבחרת האולימפית איתן אזולאי חתם במכבי חיפה

בא לשכונה בחור חדש. נשיא המועדון יעקב שחר, במעמד החתימה עם אזולאי. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה, לפי ס' 27א'
Sunday July 14, 2024

חיזוק ישראלי: קפטן הנבחרת האולימפית של ישראל, איתן אזולאי, חתם היום במכבי חיפה לארבע עונות, באמצעות סוכנו דודו דהאן. במסגרת עסקת העברתו של איתן למכבי חיפה, יעבור מאור לוי למכבי נתניה.

אזולאי בן ה-22, נולד בצרפת ועלה לארץ בגיל שנתיים. הוא גדל בנתניה ושיחק במספר מחלקות נוער, כשהאחרונה שבהן היא מכבי פתח תקווה, שם גם עלה לבוגרים. לפני כשנתיים הוא נמכר למכבי נתניה.

בסך הכל רשם אזולאי 116 הופעות בבוגרים ובעונה האחרונה כבש שבעה שערים בכל המסגרות. אזולאי כאמור, קפטן הנבחרת האולימפית של ישראל, שתעשה את דרכה בימים הקרובים להשתתף באולימפיאדה בפריז.

אזולאי שיחק בכל נבחרות ישראל מאז גיל נערים ובשנה שעברה, הגיע עם הנבחרת הצעירה, להישג שיא, של חצי גמר היורו.

השחקן יצטרף לקבוצה ברגע שיסיים את המשימה הלאומית בפריז.

לאחר החתימה אמר אזולאי לאתר הרשמי של מכבי חיפה: “זו התרגשות גדולה. כל מי שמשחק בישראל יודע, עד כמה המועדון הזה הכי גדול בארץ. האווירה בסמי עופר מטורפת ואני כבר מחכה לשחק פה”.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: “אנו מברכים את איתן על הצטרפותו למועדון, עוקבים אחריו זמן רב ומשוכנעים שימשיך את גרף ההתקדמות שלו במדים הירוקים. איתן מתאים מאוד לסגנון המשחק של הקבוצה ואנו בטוחים שיוסיף המון כישרון, יכולת אישית ויתאים למרקם הקבוצתי. אנו מאחלים לאיתן הצלחה עם הנבחרת במשחקים האולימפיים בפריז, ולאחריהם השתלבות קלה ומהירה במועדון”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments