כ"ז ניסן התשפ"ד, 05/05/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קריית מוצקין – העיר הכי חזקה כלכלית מבין ערי המפרץ

קריית מוצקין זכתה לציון הגבוה ביותר מבין ערי המפרץ. בניין עיריית קריית מוצקין. צילום: דוברות העירייה
Tuesday November 15, 2022
יש תמורה לאגרה: בשורה משמחת לתושבי קריית מוצקין. חברת Coface Bdi פירסמה בפומבי דו”ח, המדרג את הרשויות המקומיות הכי יציבות בארץ מבחינה פיננסית לשנת 2022.
החברה בחנה באמצעות מחקר, את כל אוכלוסיית העיריות והמועצות בישראל, בהתבססות על שימוש בשלושה מקורות מידע: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, דו”חות כספיים של העיריות והמועצות, ומאגרי המידע של חברת Coface Bdi.
למחקר נבחרו מספר מדדים פיננסים, המשקפים את יכולתן של עיריות ומועצות לעמוד בהחזר חובות. כמו כן, נבנה מדד של יעילות הפעילות, שמשקף את התנהלות העירייה או המועצה. מטרת העבודה הייתה, לאתר את הרשויות בעלות פרופיל של סיכון עסקי, חוסן פיננסי, מוסר תשלומים ויעילות הטוב ביותר.

מבין ערי המפרץ זכתה קריית מוצקין, לציון הגבוה ביותר, כאשר מאחוריה ניצבות קריית ביאליק, חיפה, קריית אתא וקריית ים, ואף ערים גדולות כמו ירושלים, באר שבע, נתניה ורשויות נוספות.

נמשיך להוביל את העיר להישגים כלכליים נוספים. ראש העיר חיים צורי. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית קריית מוצקין, חיים צורי: ״תוצאות הדירוג משקפות את הפעולות הרבות שאנחנו מובילים בעיר, לחיזוק האיתנות הכלכלית ולשמירה על ההתנהלות הנכונה של העירייה. קריית מוצקין אף זכתה לאחרונה בתואר העיר הידידותית ביותר לעסקים, כולל גם בזמן הקורונה. נמשיך להוביל את העיר להישגים כלכליים נוספים״.
מנכ״ל העירייה, יריב גסר: ״הדירוג מעיד על יעילות העירייה בניהול תקציבי יעיל ושקוף, בו נמדדו מספר פרמטרים הנוגעים לניהול הפיננסי. עיריית קריית מוצקין עוברת בשנים האחרונות תהליכי התייעלות במגוון תחומים, לצד פיתוח פרויקטים כלכליים כמו הטיילת החדשה, הקמת מתקנים פוטו-וולטאיים ופרוייקטים נוספים, שייצרו הכנסות ויחזקו את היציבות הפיננסית של העיר״.
הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments