ה' ניסן התשפ"ד, 13/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מי שרף לרן בן שמעון את המשרד בקרית ים?

השופטת החליטה להאריך את מעצר החשוד ב-48 שעות, לאחר שעיינה בחומר החסוי שהוגש לה. המיתחם השרוף. צילום: דוברות כבאות והצלה, מחוז חוף
Friday August 20, 2021

חוויה לא נעימה עבר מאמן הכדורגל, רן בן שמעון, שמשרדו במיתחם האימונים “גולאסו” בקרית ים, שם הוא שותף עם עידו שטראוס, עלה באש בלילה שבין יום חמישי לשישי.

בן שמעון, איש עתיר זכויות בכדורגל הישראלי, שימש כקפטן הפועל חיפה, עימה זכה באליפות המדינה, תוך שהודבק לו התואר “5 לב אדום”. לבן שמעון 34 הופעות במדי נבחרת ישראל ומאז שפרש, פתח בקריירת מאמן עשירה, בהפועל חיפה, עירוני קרית שמונה, מכבי ת”א, א.א. לרנקה, הפועל ת”א, מכבי פ”ת, בית”ר ירושלים, נבחרת קפריסין ומועדון ספורט אשדוד, אותו הוא מאמן היום.

שותפו למועדון “גולאסו” בקרית ים, הוא עידו שטראוס, כדורגלן מכבי חיפה בעבר, אשר שימש כקפטן בנבחרות הנערים והנוער של ישראל.

האירוע התרחש בסוף השבוע, אז הוזעקו לוחמי האש מתחנת קריות, בפיקודו של רב רשף רמי מרום, לטפל בשריפה של איזור המשרדים, קפיטריה וחדר הכושר של מגרשי כדורגל בקרית ים.

הלוחמים השתלטו על האש במהירות ובאמצעות זרנוקי קצף כיבוי, שיחררו את העשן הכבד ששרר במקום. לא נרשמו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק כבד למקום.

חוקר דליקות של כבאות והצלה מחוז חוף, בדק את נסיבות השריפה וקבע, כי מדובר בהצתה מכוונת. למיתחם הגיעו גם חוקרי המשטרה, כולל אנשי המעבדה לזיהוי פלילי, שאספו מימצאים מהמקום. הרקע ונסיבות המקרה בבדיקה.

המיתחם השרוף. צילום: דוברות חילוץ והצלה, מחוז חוף

הנזק למיתחם ניגרם מהצתה מכוונת. צילום: דוברות כבאות והצלה, מחוז חוף

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments