י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רבע מיליון שקלים לנער שנפגע בגבו בקאנטרי בחיפה

הטיפול שקיבלה היולדת היה רשלני ולא תאם את הסטנדרט הרפואי. עו"ד סאמי אבו ורדה. צילום: יח"צ
Wednesday May 18, 2022

החטא ועונשו: תלמיד בן 16, שנפגע במהלך ניסיון קפיצה ממגלשה מתנפחת בגובה 8 מטר בספורטן חיפה, יקבל פיצויים בסך רבע מיליון שקלים.

המקרה אירע בקיץ לפני חמש שנים, כאשר התלמיד, תושב חיפה, נפגע בגבו במהלך הקפיצה מהחלק התחתון של המגלשה, כשירד למים רדודים. בעקבות הפגיעה הובהל הנער לביה”ח רמב”ם, שם אובחן אצלו שבר דחיסה עם לחץ על התעלה המרכזית בגבו.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בחיפה, באמצעות עו”ד סאמי אבו ורדה, מומחה לתביעות נזקי גוף, נגד  חברת “בר טן החזקות והשקעות” בע”מ, שהייתה בעלת המקום ונגד חברת הביטוח כלל, נטען כי בזמן התאונה, “משגיח צעיר ישב על כיסא והיה עסוק בטלפון הנייד, תוך שהאיץ בתובע ובמשתמשים במגלשה, לרדת במהירות מפאת העומס והתור שהיה במגלשה”. עוד נטען, כי “לא היה כל שילוט בסמוך למגלשה המסביר את אופן השימוש במגלשה”.

הנער טופל ברמב”ם, באמצעות שימוש בחגורת גב וקיבל טיפולים רפואיים נוספים, כולל פיזיותרפיה, אבל המשיך להתלונן על כאבי גב, הגבלה בכיפוף ולחץ בגב תחתון בעת ישיבה ממושכת.

לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה לכירורגיה אורתופדית שקבע, כי הנפגע סובל מנכות של 14.5% לצמיתות. מומחה רפואי שמונה על ידי בית המשפט קבע, כי בעקבות התאונה נותרו לנער נכות של 10% בגלל הגבלה בתנועות עמוד השדרה ועוד 10% בגלל השבר שנגרם בתאונה.

כאמור, הצדדים הגיעו להסכם פשרה מבלי להודות באחריות, כי ישולם לתובע סך של 250,000 שקלים. ההסכם קיבל תוקף של בית המשפט.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments